MotoNews.pl
  

Jakby gubił zapłon :-(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, szanowne grono!!! Właśnie straciłem nadzieje na znalezienie odpowiedzi na moje pytanie w archiwum, więc pozwolę sobie zapytać Was.
Mam problem z omcią. Przy porannym odpalaniu pracuje bardzo nierówno (po wyłączeniu się tej sprężarki pod aku troszeczkę się polepsza ale nie dużo) potrafi nawet strzelić (tak jakby) w wydech z lewej strony, ciężko wprowadzić na obroty. Po rozgrzaniu motoru pracuje w miarę równo, nie ma problemu z wprowadzaniem na obroty. To wszystko na PB natomiast na LPG przy zimnym silniku jest w miarę ok., ale na ciepłym szarpie silnikiem tak jak by gubił zapłon.
Wiem, że przyczyną tego mogą być kable, świece aparat zapłonowy i tu nasuwa się moje pytanie jak to sprawdzić małym nakładem pracy i kosztów?? Jak wykluczyć te elementy które są dobre?? Może przyczyna leży gdzie indziej??

Mam jeszcze jedno pytanko. Czy i jak znaczący może być fakt że lewa i prawa strona wydechu różnią się trochę? Zamiast prawego katalizatora jest strumienica o zewnętrznym kształcie na wzór katalizatora, a zamiast lewego katalizatora jest tłumik przelotowy o mniej więcej podobnej objętości co katalizator.

Pozdrawiam Shinobi.


[ wiadomość edytowana przez: Shinobi dnia 2004-11-24 07:40:41 ]
  
 
jakiej generacji masz instalacje lpg? wiem, ze ten motor jest ciezko przystosowac do instalacji 2 generacji... nawet jak chodzi, to do idealu mu daleko...
pierwsza rzecz, to odczytanie bledow komputera? rejestruje jakies?
jak z odpalaniem rano przy obecnych temperaturach?