MotoNews.pl
  

EGR

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nabrałem w końcu ochotę i ja na zatkanie EGRa. Ale usłyszałem co następuje: zatkanie zaworu spowoduje wzrost zawartości tlenu wpadającego do kolektora wlotowego. Wiadomo, więcej tlenu, szybciej się pali, ale i benzynki potrzeba więcej. Tu moje pierwsze pytanie: czy prawdą jest że po takim zabiegu wzrośnie mi spalanie? Drugie pytanie też się znajdzie: co na to komputer, który ma na stałe ustawione mapy paliw? Czy będzie potrafił się dostosować do nowych warunków?
Z tego co czytałem, to kilka osób na forum ma "zakręcony kurek", więc może ktoś coś mi odpowie
  
 
Ja sie podlaczam pod ten post. Kiedys bylem u mechanika i mowil mi abym zaslepil EGR-a, cos mi tam tlumaczyl. Z drugiej strony czy to nie bedzie mialo niekorzystnego wplywu na silnik?? Skoro fabryka zdecydowala sie na zastosowanie EGR-a to zlikwidowanie go nie bedzie mialo w przyszlosci jakis skutkow??


pozdrawiam
krzysiek