[DOHC] Bagnet oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś ma dane dotyczące odległości od podstawy miarki poziomu oleju do kresek max i min w 2.0 DOHC na wtrysku? bo u mnie nie ma tej częś ci ze stykiem i nie wiem jaki powinien być poźiom. A ile oleju powinno się wlać ? (płaska miska)

Dzięki z góry za info
  
 
a jak wygląda taka miarka z czujnikiem?? ja mam zwykłą taka spręzyna i moge ją zmierzyć. mam silnik z argenty na le-jetronicu i płaską michę.
  
 
Też mam przerobiony czujnik/oryginalnie był bimetalowy z grzałką/
po uszkodzeniu wspawałem na mosiadz pręcik -ręczna kontrola-
podam wam wymiar jutro./bo po ciemku coś pozajączkuję/
  
 
To właśnie ta ze sprężyną, tylko na końcu powinien być nakładany taki modulik ze stykiem wewnątrz(znalazłem jego szczątki w misce ), bez niego jest krótsza, tylko nie wiem o ile
  
 
Wymiar od uszczelki[o-ringa]510mm-poziom max/530mm-mimum
ilość oleju-5.0 litrów przy wymianie całkowitej[ nowy suchy filtr]
najlepiej po wymianie oleju zaznaczyć poziom na dorobionej
części bagnetu-[ ja szlifierką naciełem rowek pomiędzy max i minimum.]
  
 
u mnie podobne wyniki
  
 
Witam! Mam pytanie ile wynosi długość bagnetu w 2.0 dohc ale bez tej rurki (bagnet bezpośrednio w bloku). Pozdrawiam
  
 
Automatic - a masz może informacje o długości bagnetu w przypadku 2.0 z 'normalną' głęboką miską olejową? (miska z fiata 131 2.0)
  
 
i bagnet w bloku typu maluch ?
-mogę ci podać / jutro/!-jest taki w poldomacie .
  
 
pomierzone !
poziom max-180mm od góry /krawędzi bloku/
poziom minimum-190mm j.w.
  
 
Cytat:
2004-09-03 16:01:41, automatic pisze:
pomierzone !
poziom max-180mm od góry /krawędzi bloku/
poziom minimum-190mm j.w.


u mnie toszeke inaczej bo włąsnie pomieżyłem i wynoszą 172mm i 194 mm ale istneje moążliwość ze bagnet jest nieorginalny
  
 
proponuję kompromis 192/176mm
mój silnik to argenta /płaska miska/-190#180mm
pewnie inne wartości to /głęboka miska/ 194#172mm
więc wszystko w normie!!!!!
  
 
Wielkie dzięki Automatic!
Bagnet mam, żeby było śmieszniej, argentowski (rurka) - ale pokombinuję z maluchowym.
  
 
witam,
od jakiego auta podejdzie do 2,0 dohc guma od bagnetu. moja obecna zaczela puszczac i to calkiem ostro a auto mam jeszcze na dotarciu i troszke "cykam sie" o silnik. na chwile obecna mam dolozona przez znajomego mechanika jakas dodatkowa gumke i nie cieknie tyle ze nie wiem ile to cos wytrzyma a nie chce naglych niespodzianek
  
 
ja mialem od poloneza i pasowala wiec mysle ze taka bedzie dobra
  
 
a u mnie jest identyczna jak w malczanie,taki jak na zdjeciu po lewej stronie. http://img295.imageshack.us/img295/6587/silnik34zf.jpg

zdjecie jest zaporzyczone od kolegi pavlusa ktory to mial do sprzedania caly bagnet klick
  
 
Cytat:
2005-12-28 19:11:58, bimber1 pisze:
a u mnie jest identyczna jak w malczanie,taki jak na zdjeciu po lewej stronie. http://img295.imageshack.us/img295/6587/silnik34zf.jpg zdjecie jest zaporzyczone od kolegi pavlusa ktory to mial do sprzedania caly bagnet klick



zakupilem tani od malara ale jest razcej za krotki, bardziej zalezalo mi na samej gumie od niego

problem mam taki ze nie wiem do konca jaki mam poziom oleju u mojego mechanika bagnet od 2.0 jest dluzszy niz moj (jego miska olejowa jest krotsza od mojej, moja podobno jest od diesla)
  
 
Cytat:
2005-12-28 19:27:38, pajczaki pisze:
zakupilem tani od malara ale jest razcej za krotki, bardziej zalezalo mi na samej gumie od niego problem mam taki ze nie wiem do konca jaki mam poziom oleju u mojego mechanika bagnet od 2.0 jest dluzszy niz moj (jego miska olejowa jest krotsza od mojej, moja podobno jest od diesla)

sprewdż to tak :
a. weź na pokład pasażera z względnie czynnym narządem wzroku .
b.wskaż mu zegar/lampkę od oleju wyjaśnij zasadę działania (ogólnie) i zabroń patrzyć gdzie indziej ,oraz umów z nim hasło gdy wskazania będą nieprawidłowe np. głośne EEEEEEE!!!!!!!!!!!
c. gdy silnik osiągnie nominalną temperaturę (zwykle poniżej 120*C) znajdź ostry zakręt w lewo i ze sporą prędkością ale dozwoloną znakami zakazu na tej drodze ,wejdź w niego .
d. gdy usłyszyszysz EEEEEEEEE!!!! zatrzymaj pojazd i ewentualnie silnik (nie jest konieczne i dolej 1L z uprzednio zabranego na test)
d. kalibrację można uznać za dokonaną gdy sygnał EEEEEEEE!!!!!!
nie pojawi się po kolejnym teście (należy upewnić się czy sygnalizator był sprawny).
e. zaleca się zabranie bańki 4L oleju silnikowego ( powinno starczyć w zupełnośći , a po powrocie z testu można oznakować minimum na bagnecie .
  
 
hmm swietnie opisany test ale chyba nieco niezdrowy dla silnika
mam takie pytanie - również nie posiadam bagnetu i chciałbym pozaznaczać znaki na maluchowskim - jakie powinienem miec odleglosci
silnik to 1600 DOHC (nie jest to tzw kwadrat)
typ silnika to 132.c00
dzieki za podpowiedzi
(albo chociaz ile oleju powinno wchodzić )
  
 
Cytat:
2005-12-29 00:12:47, rdt pisze:
również nie posiadam bagnetu i chciałbym pozaznaczać znaki na maluchowskim - jakie powinienem miec odleglosci silnik to 1600 DOHC typ silnika to 132.c00



Odległści od krawędzi bloku:
maksimum: 155 mm
mininum : 185
A wchodzi tyle co do wszystkich, ok. 4 l do suchego silnika razem z filtrem.