Alternatywa dla NOSu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zastanawiam sie czy instalacja doprowadzajaca do silnika O2 ma jakis sens
nobo przeciez spalanie to szybkie utlenianie a im wiecej tlenu tym lepsze powinno byc spalanie.
czy stosuje sie takie instalacje???
i czy maja one jakis sens
  
 
Kolego, niestety to o czym piszesz to czysty absurd. Już na forum FSOAK ktoś chciał cos takiego zrobić i pół klubu miało ubaw - zresztą sam poczytaj
Dyskusja


[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2004-11-30 09:04:32 ]
  
 
ok w takim raziew uwazam temat za niewazny.
kazdemu sie moze zdazyc ze wymysli cos bez sensu
  
 
Cytat:
2004-11-30 08:57:44, szymo_n pisze:
ok w takim raziew uwazam temat za niewazny. kazdemu sie moze zdazyc ze wymysli cos bez sensu


Ale przynajmniej można się było nieco posmiac czytająć przytoczony wątek prawda?
  
 
Jak chcesz alternatywe do podtlenku, to czytaj tu:
http://users.frii.com/maphill/wi.html
i dodatkowo na forum.
Jasiu
  
 
zamiast podtlenku można kombinować z wtryskiem metanolu do kolektora ssącego ,przyrost mocy ok 15% lub nitrometanem przyrost nawet 40%.niestety nitrometan jest drogi 150pln/litr.metanol ok 20pln/L.Testowaliśmy takie kombinacje na hamowni i to naprawdę działa.ostrzegam przy okaji ,że zarówno podtlenek jak i nitrometan nacznie podnoszą temperaturę w cylindrach co wpływa niekorzystnie na trwałość silnika.
  
 
Z aktualnego cennika widze ze alkohol metylowy kosztuje 10zl/1l a nitrometan 50zl-70zl / 1l (zalezy od ilosci)
 
 
gdzie masz tak tanio nitrometan?
  
 
Jak juz gdzies pisalem interesuje sie chemia a wiec musialem takze znalezc dojscie do odczynnikow (bo ceny w POChu sa baaardzo naciagane). Jakis rok temu dojscie znalazlem, z kolesiem jakos sie dogadalismy i wsio jest.
Rozmawialem z nim dzisiaj. Nitrometan kosztuje u niego 50zl/1l (w chwili obecnej na stanie ma tylko okolo 8l, mowil ze jak trzeba wiecej to zalatwi). Jesli chcesz kombinowac z dodatkami do paliwa to nie wiem jak sie ma sprawa z eterem. Eter takze jest za 20zl / 1l tylko z tym trzeba uwazac bo jako substancja prekursor jest bardzo przez Policje nie lubiana. Sam juz mialem klopoty przez marne 0,5l wiec wiem.
Ale wsio sie da zalatwic.
 
 
co do eterów to te miższe nie sprawdzają się.nienajgorszy jest T-metylowo-butylowy,ale metanol i tak daje większe możliwości,a mimo tego,że jest bardzo niebezpieczną trucizną można go kupić bez problemów.(polskie idiotyczne przepisy,aceton to też prekursor)Metanol dostarcza sporo tlenu(wagowo 50%)co dla silników bez turbo ma ogromne znaczenie.
  
 
Jak bedziesz cos chcial to daj mi znac na maila lub GG:2549426
Dogadamy sie wtedy dokladniej