Techniczny przekrój sprzęgła Toyoty - Pomocy!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Jestem studentem Politechniki Poznańskiej na kierunku Transport.
Musze zaprojektowac sprzęgło Toyoty. Niestety ngdzie nie moge dostać przekroju technicznego tego sprzęgła. Byłem w ksiegarni ogladac ksiązki o różnych modelach Toyoty ale tam sa tylko rysunki sprzęgła, zadnych technicznych przekrojów. Byłem również w 2 salonach Toyoty (Poznan-Suchy Las oraz Ujscie kolo Piły). Przekroju technicznego sprzęgał albo nie maja albo nie chca/nie moga dac (chociaz zostałem zaproszony na badanie siły docisku sprzegła na warsztacie w salonie Toyoty w Suchym Lesie). Wysłalem nawet e-mail do Toyota Motor Poland z zapytaniem o przekrój techniczny. Przysłano mi tylko rysunki sprzęgła na podstawie których nie mam szans zaprojektowac sprzegła (mam wymagajacego wykładowce). Nie wiem juz gdzie szukac pomocy.
Prosze o pomoc!

Napisz do Toyoty na Europę albo do Japonii-poważnie. A co przekrojów, to ja mam niestety tylko od łady i zaporożca...

Witam.
A może dałoby się wypożyczyć w jakimś sklepie nówkę sprzęgło? Wtedy rysunek techniczny z wszelkimi wymiarami sam byś sobie zrobił...

Pozdrawiam

Prawdopodobnie będę miałą zdjęcia przekroju tego sprzęgła - chcesz je jeszcze?? Jak tak to podaj meila.
Pozdrawiam
Madzia

A dlaczego szukasz sprzegła toyoty? Przeciez toyota nie projektuje sprzegieł. A poza tym czym sie rózni sprzegło tpyoty od innego? Zasady obliczeń przeciez nic sie nie róznią miedzy markami.

Cytat:
2004-12-22 14:19:13, serwisSJ pisze:
Przeciez toyota nie projektuje sprzegieł.

Jak to?

Cytat:
A poza tym czym sie rózni sprzegło tpyoty od innego?

No są te lepsze i gorsze

Pozdrawiam

Pewnei chodzi o to, że dla toyoty sprzęgła robi/projektuje jakiś daikin czy cuś takiego...