Mam padniętą LAMBDE.:( gdzie kupić.???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześc jak w temacie poszukuje sondy Lambda w JADAR mają po 130zł jakieś uniwersalne podobno pasujące oryginał w hurtowni sosnowiec kosztuje jakies 220zł może ktoś już montował te z JADARU.. albo wie gdzie są dobre w rozsądnej cenie.???????
  
 
Też mam padniętą, ale jeżdżę tak na razie i zastanawiam się czy w ogóle wymieniać sondę. Poza trochę większym zużyciem paliwa (gazu) i migającą czasmi kontrolką nie widzę żadnych innych objawów. Może ktoś z was mnie oświeci i zmobilizuje do wymiany?
  
 
no niewiem ja ty ale ja nielubie mieć popsutych zeczy w aucie .. skoro ja tam dali to chyba jest potrzebna no nie nieche mi sie robić wykładu na temat poco jest Lambda bo to chyba większość wie. skoro jest to ma działac ograniczmy się do tego stwierdzenia.....
  
 
Ja powiem tylko tyle: przy popsutej Lambdzie komp działa w trybie awaryjnym (nie pobiera danych na bierząco z czujników silnika), więc w dużym stopniu możliwości silnika przy popsutej Lambdzie są ograniczone. Poprawcie mnie koledzy jesli się myle...


pozdrawiam

JACO
 
 
Po czym więc poznać, że sonda lambda jest zepsuta?
  
 
Po kodzie błędu w kompie.!
Po świecącej się kontrolce ECU.!!
Po pomiaże miernikiem. napięcie skacze bardziej niz o 0,1V w drastycznych przypadkach nieskacze wcale.!!!!
  
 
Nie ma jak to zapytać fachowca, dzięki.
  
 
A ja zapytam o co innego?? Jak wykryc, ze komputer dziala w trybie awaryjnym?????

Pozdrawiam,
L.
  
 
Swieci ci się kontrolka silnika (ta pomaranczowa)
  
 
Czyli mam rozumiec - jak gasnie to komp przechodzi w tryb normalny??? I dalej: czy kazdorazowe zapalenie kontrolki Check Engine powoduje przelaczenie w awaryjny? W lecie bardzo czesto swieci mi sie Check Engine - dokladnie to denerwuje sie zawor recyrkulacji spalin EGR - jednak nie czuc - subiektywnie - zadnej roznicy w zachowaniu, jezdzie, mocy samochodu pomiedzy sytuacja gdy Check Engine sie swieci, a nie swieci. Zatem jak to faktycznie jest z tym trybem awaryjnym???
  
 
po przejściu w tryb awaryjny(lamka slicznie sieci) komp przechodzi w stan awaryjny powrót do normalnego stanu nastepuje po 20 odpaleniach silnika jezeli dany blad w tym okresie niewystapi silnik wraca do trybu normalnej pracy.!!!!