Wezyki hamulcowe w oplocie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma ktos zalozone? Gdzie kupic i ile dac, zeby nie przeplacic?
  
 
Ptaszyna, a po co w oplocie ? Zwykłe też są dobre i wytrzymują kilka lat.
 
 
Oplot uniemozliwia ich rozszerzanie a napewno bedzie ono mniejsze niz przy samej gumie.
  
 
el0!

to zalezy od budowy...
moze byc:
guma-oplot-guma - i sie mowi ze gumowy
guma-oplot - i sie mowi ze z dodatkowym oplotem

wiec najlepiej (najgorzej z $) kupic i przeciac aby sprawdzic...
  
 
Ale jak przetne nasze oryginalne to zapewne nie znajde tam ukrytego oplotu?
  
 
el0!

nie wiem jakie sa oferowane na rynku do espero...
wiem tylko jak bylo przy 126,125,poldolocie...
trzeba bardzo uwazac zeby nie kupic kichy...

jakbys chcial kupic naprawde profi przewody to
szukaj:
guma-oplot-guma-oplot metalowy
wyglada to cos ala metalowy oplot na 'prysznicu'
takie sa uzywane w swiecie rally... ale to uUU $ a moze jeszcze wiecej...

radzilbym kupic poprostu oryginalne DU i juz...
zreszta jeszcze nie slyszalem zeby komus rozerwalo
przewod przy hamowaniu...
  
 
Ale nie chodzi o rozerwanie tylko o to by wezyk sie nie rozszerzal.
  
 
Wszystkie wężyki hamulcowe muszą mieć oplot, nie mogą się rozszerzać albo pękać, przecież tam jest duże ciśnienie.
Krzysztof
 
 
pisząc, że kazdy wężyk musi mieć oplot oczywiście mam na myśli oplot wewnętrzny pomiędzy warstwami gumy.
Krzysztof