Niva ze skrzynka od Poloneza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pisze, bo wiem, ze pare osob tym sie interesuje. Bylem wczoraj u mechanika wymienic stworznie i "przy okazji", poniewaz piatka od czasu do czasu wyskakiwala mi "na spacer", wyciagnelismy skrzynke biegow. Skrzynia polonezowska jest prawie TAKA SAMA jak od LADy, rozni sie tylko:
Jest troche szersza, wiec trzeba troche poszerzyc tunel, i wytlumic, by nie obijala sie przy nierownosciach.
Mechanizm wybierania biegow jest troche przesuniety ku przodowi, dzwignia zmiany biegow od Poloneza jest zbyt krotka trzeba ja przedluzyc (widzieliscie u mnie od LT jest w sam raz).
Tylne mocowanie skrzyni trzeba przelozyc od LADY!! Pasuje podobno bez przerobek (sorki jesli sie myle, ale tego nie rozkrecalem).
Naped predkosciomierza u mnie brany jest ze skrzynki nie z reduktora. That's all i mozna miec nowa piatke za dwie paczki ze szrotu.
(Konrii, moze to do tuningu 4x4)
P.S. Po naprawie skrzynki zmienilem jej ocene z 2 na 4 (4 ze wzgledu na koszt naprawy - 150 zl (w tym wyjecie i wlozenie)

[ wiadomość edytowana przez: boreg dnia 2003-01-21 20:36:49 ]
  
 
właśnie wróciłem z uczelni i jem zaraz będę pracował nad stronką
Ale jutro i pojutrze nic nie robię bo w piątek egzamin z algebry
Pozdrawiam
  
 
Spoko! Egzamin najwazniejszy, probuje ci tylko podrzucic troche materialu o Nivkach. Nic na wczoraj jak bedziesz sie kiedys nudzil , to zrobisz... Jakbys potrzebowal troche materialu graficznego to zamailuj, siedze w DTP i mam dobre dojscie do Autoswiata i Autosukcesu, jak sie stronka rozwinie, to sprobuje umiescic tam o niej newsa.
  
 
Boreg,własnie widziałem po IP że axelspringer,ale sie ne odzywałem
a co to jest DTP?
Pzdr Grzesiek
  
 
Desktop Publishing czyli przygotowywanie materialow do druku.