Problemy z elektrycznościa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak już pisałem w którymś z poprzednich postów przepalają mi się żarówki w Corolli ,teraz przyszedł czas na pozycyjne,z tym uporałem się bez problemów-wiadomo żarówki standard,wystarczy odkręcić kierunkowskaz i dostęp jest . Przy okazji spaliły się jeszcze :podświetlenie klawisza do awaryjnych(nie mam pojęcia jak sie do tego zabrać),podświetlenie zapalniczki(niezbędne bo palę) ,nie kontaktuje podświetlenie nawiewu(wnerwia ciągłe gaśnięcie) regulacja reflektorów-nie wiem czy jest podświetlane)
,manetki - też nie wiem czy są podświetlane????
Największe zmartwienie to przyczyna tego ciągłego przepalania ma ktoś może jakieś pomysły? Generalnie nie widzći słyczaćaby było jakieś zwarcie w instalacji ,nic nie śmierdzi nic się nie tli nie jest nadpalone.Jeśli wiecie jak rozebrać w/w podzespoły to proszę o info-łopatologicznie
Jeszcze mam jedno pytanie jak wyłączyć alarm CHALLENGER
lub postawić go w tryb serwisowy,dodam że kluczyka do syrenki nie posiadam .Napewno jest taka opcja tylko jak ją uruchamić???
PS pilot z 3 przyciskami -jeden duży do Włącz/wyłącz a dwa mniejsze obok siebie?
  
 
A ktory masz rocznik tej rollki? Bo jak E10 to chociaż jak się dostać do żarówek w konsoli mogę Ci powiedzieć
  
 
sprwdz napięcie ładowania.
  
 
Cytat:
2005-01-07 22:38:22, rogacek pisze:
sprwdz napięcie ładowania.



Potwierdzam Może regulator na alternatorze ma dosyć...

Pozdrawiam
  
 
Ja ostanio przerabiałem regulator i nie zauważyłem przepalania żarówek, za to akumulator na dłuższej trasie się zagotował... był gdzieś watek o tym.

Jesli to regulator to to dosc droga sprawa niestety...
  
 
Jeśli masz przycisk antynapadowy, to wiem jek włączyć alarm w tryb serwisowy, ale jest trochę pisania więc potwierdź.
  
 
To co pisał misiek i rogacek a do tego sprawdz czy nie masz włożonego złego bezpiecznika do podświetlania tych rzeczy?? może kiedys sie przepalił i nie miałeś(albo ktoś inny nie miał) akurat takiego bezpiecznika i włożył większy przez co ci pali żarówki

Pozdro
  
 
Tak, bezpieczniki można sprawdzić. Lepiej niech się one palą niż zarówki - zawsze to taniej i łatwiej wymienic.
Ale przyczyny trzeba szukać nadal. Zmierzyłeś napięcie ładowania?

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-01-08 16:53:26, MisiekII pisze:
Tak, bezpieczniki można sprawdzić. Lepiej niech się one palą niż zarówki - zawsze to taniej i łatwiej wymienic. Ale przyczyny trzeba szukać nadal. Zmierzyłeś napięcie ładowania? Pozdrawiam


Nie mierzyłem ale będę musiał widząc wasze odpowiedzi
  
 
Cytat:
2005-01-08 15:19:22, vert pisze:
Jeśli masz przycisk antynapadowy, to wiem jek włączyć alarm w tryb serwisowy, ale jest trochę pisania więc potwierdź.


Nic o nim nie wiem ,więc go chyba nie ma
  
 
Cytat:
2005-01-07 23:16:55, Pigletto pisze:
Ja ostanio przerabiałem regulator i nie zauważyłem przepalania żarówek, za to akumulator na dłuższej trasie się zagotował... był gdzieś watek o tym. Jesli to regulator to to dosc droga sprawa niestety...


Już się zdenerwowałem JAK DROGA ???? +/_ ?
  
 
Cytat:
2005-01-07 21:01:56, Pigletto pisze:
A ktory masz rocznik tej rollki? Bo jak E10 to chociaż jak się dostać do żarówek w konsoli mogę Ci powiedzieć

2001 ale może rozwiązania podobne?
  
 
Dziękuję za duże zainteresowanie moim problemem, ale nadal czekam na inne rady w temacie alarmu i rozbiórki konsoli środkowej ,co do elektryczności będę musiał podjechać do jakiegoś kumatego elektryka
  
 
Ja płaciłem za wymianę regulatora 280 zł... Corolla E10. Co do alarmu to wpisz w wyszukiwarce forum 'challenger' i ustaw czas na bez ograniczen - bylo kilka watkow o challengerze i moze cos tam bedzie
  
 
Cytat:
2005-01-09 01:17:55, GoldCorolla pisze:
Dziękuję za duże zainteresowanie moim problemem, ale nadal czekam na inne rady w temacie alarmu i rozbiórki konsoli środkowej ,co do elektryczności będę musiał podjechać do jakiegoś kumatego elektryka


Witam.

No ja niestety nie pomogę z alarmem i konsolą. Ale tak jak pisze Pigletto - swego czasu ktoś się o to pytał na forum więc poszukaj a znajdziesz. I pamietaj o tym czasie "bez ograniczeń" w wyszukiwarce.

Masz zwykły miernik, najlepiej z wyświetlaczem cyfrowym? Sam mozesz łatwo pomierzyć to i owo...

Pozdrawiam
  
 
Czy chodzi o podswietlenia pokretel wentylacji i nawiewu? jesli tak to musisz zdjac pe pokretla i pod spodem sa srobki do odkrecenia konsoli.Powodzenie.
Tez potrzebuje wylaczyc syrene alarmu.
  
 
Cytat:
2005-01-26 00:23:33, kedod pisze:
Czy chodzi o podswietlenia pokretel wentylacji i nawiewu? jesli tak to musisz zdjac pe pokretla i pod spodem sa srobki do odkrecenia konsoli.Powodzenie. Tez potrzebuje wylaczyc syrene alarmu.


Tak też się domyśliłem więc ciągnę te pokrętła aż mnie paluchy bolą i nic nie chcą się zdjąć