2103/06 Gaznik - dysze, uszczelki, rurki emulsyjne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie,
kończę gruntowny przegląd gaźnika w mojej Ładzie 1500 i mam 3 pytania do oblatanych w temacie.

1. Czy większa dysza główna (wkręcona w dno komory pływakowej) jest dla I czy II przelotu (II przelot ma większą średnicę, jeśli to ma jakieś znaczenie)?

2. Co powinno znaleźć się między gaźnikiem a kolektorem? W sklepie dostałem uszczelkę tekturową z owalnym wycięciem pośrodku, natomiast podkładka zamontowana fabrycznie wykonana była jakby z azbestu (???) i miała grubość ok. 2-3 mm
Niestety przy demontażu rozpadła się ze starości.

3. Głupie pytanie, ale jak wyjąć rurkę emulsyjną z korpusu gaźnika? Wykręcam te dysze nad rurkami, ale sama rurka nie chce wyleźć Czy rurki są róźne dla I i II przelotu?

Z góry dzięki za pomoc, szybko składam wszystko do kupy i mam nadzieję, że na zimę autko będę mieć gotowe

Pozdrawiam wszystkich Ładziarzy,
  
 
jeśli mnie pamięć nie myli to dysza gółnw większa jest na II przelocie natomiast do wyjęcia rurek emulsyjnych użyj wkręta do drewna wkręć trochę w rurkę i ją wyciągnij co do różnic to się dowiem na jutro
  
 
a jeszcze co do tej podkładki to osobny element i tez gdzieś go powinieneś dostać taka sobie podkładka dystansowa do podniesienia gaźnika może ma to wpływ na dł kolektora ssącego ale tego nie wiem czy tak po prostu żeby gaźnik był wyżej, tak czy siak dobrze by było żeby jednak to założyć
  
 
Dzięki za pomoc.

Przeglądałem dzisiaj instrukcję serwisową do Łady i jest tam napisane, że dla gaźnika 2101-1107010 większa dysza pliwowa jest dla pierwszego przelotu. Co ciekawe z dyszami powietrznymi jest odwrotnie - większa dla drugiego przelotu. Rurki emulsyjne są takie same. U mnie jest co prawda gaźnik 2103-1107010-01 albo 2106-110-7010 (nie pamiętam, w każdym razie inny), ale podejrzewam, że wielkość dysz jest analogiczna.

Jeśli mógłbyś mi to jeszcze potwierdzić, byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam,
  
 
OK, z pomocą Pana ze sklepu Łada Januszewski w Warszawie udało się rozwiązać wszytkie problemy. Dla potomnych podaję co następuje:

Silnik 1500 (2103) w nadwoziu 2106, rocznik 1980.

Dysze powietrzne: 150 (I przelot) 150 (II przelot)
Rurki emulsyjne: F15 F15
Dysze główne paliwowe: 112 150

Przekładka do kupienia od ręki w cenie 2 PLN, jest wykonana z grubej tektury.

pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: sheriffnt dnia 2007-01-14 20:16:50 ]