MAM PROBLEM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Coś stuka mi tak jakby w skrzyni! Jak chce zrobić zrywa to wydaje mi się że zaraz wypadnie mi skrzynia biegów. Cz ktoś wie co to może być??? Moja Niva również ma problem z wkręcaniem się na obroty! POMOCY prosze bo jeszcze kilka dni i na złom
  
 
Witam

Co do skrzyni to może masz rozwalone krzyżaki?? lub przegub elastyczny między skrzynią a reduktorem.

Jeśli chodzi o obroty to może być kilka przyczyn... Jeśli to paliwo może być przytkana któraś z dysz... Może czas wymienić filtry... A może po prostu kiepskie paliwo??
Możesz też sprawdzić zapłon, ale to już chyba na końcu...

Proponuje jeszcze poczekać na wypowiedź bardziej obeznanych z techniką

Powodzenia
  
 
hello
Ja obstwiam krzyżaki na wale - mają za duży luz i wał lata ostro przenosząc nadmierne wychylenia na skrzynie biegów.
Co do obrotów to jeśli masz gaznik to trzeba go czasem wyregulować i przeczyścić też... oprócz tego szwankują w nim dysze elektromagnetyczne i takiej nie naprawisz aby właściwie działała...
Zapłon - jego właściwa regulacja jest także bardzo ważna i dużo od niej zależy - próbuj go wyrwgulowac obserwując zachowanie silnika bo książkowe ustawienia w starszych i zuzytych elementach zapłonu się nie sprawdzają .
Powodzenia
  
 
Witka. Mam to samo z tymi stukami i szału można dostać. Najpierw myslałem,że skrzynia, potem reduktor, krzyżaki a teraz jak jest wszystko poskręcane to mi wali nadal tak gdzieś jak od skrzyni. I mi się pomysły skończyły. Naprawić nie naprawiłem, ale przynajmniej wiem jush jak krzyżaki wymienić Przy wydatnej pomocy klubowiczów, rozkręcić mech. różnicowy i inne pierdoły. Teraz walczę z zapłonem i mi ikry braklo. MYSLE>
  
 
Właśnie wkleiłem zdjęcie Żabci. tak przy okazji.
PozdróFka.
  
 
Hej

Co do stukow sie nie wypowiem bo jeszcz emalo wiem. A jesli chodzi o obroty to u mnie przy 2,5 tysiacach strasznie auto skakalo i szarpalo dopiero przy okolo 3 tys szlo normalnie znaczy wolno. Pomogla wymiana przerywacza w aparacie zaplonowym oraz regulacja zaplonu.