Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() florek127 F&F Sympatyk Fiat 127 Top w trakc ... Krotoszyn | 2005-06-10 23:05:52 Na samym początku polecam słownik ortograficzny - naprawde porządna rzecz. Co do tłoków to chyba to nie ma sensu o ile wogóle da sie to zrobic lepiej daj cylindry do szlifu zrób porządnie głowice troche zamach i kaszlak tez bedzie lepiej smigał ![]() |
![]() pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2005-06-10 23:23:19 Jaka srednica tych tlokow? Jesli dobrze strzelam to 80mm? Jesli tak, to pojawia sie problem z gruboscia scianki cylindra po szlifie ![]() |
Piotrek-mirage Łódź | 2005-06-10 23:30:22 Nie chce zmieniac autka bo bobem mi sie dobrze jezdzi ![]() ![]() |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-06-10 23:36:37 A tak zapytam z ciekawosci takie pierdoły jak breda , głowica wałek to juz porobiles ze bierzesz sie za rozwiert ?? |
![]() 2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2005-06-10 23:38:20
Jak chcesz MAX z tego silnika to www.fiat500sport.com ![]() ![]() |
![]() Zielik ASTRA I white HB Ostrów Mazowiecka | 2005-06-11 00:07:10 Generalnie polonez 1500 ma identyczne pierścienie jak malec - czyli 77. Nowsze poldki czyli 1600 mają identyczne pierścienie jak Cinquecento 700 - czyli 80 Jak mi w sklepie zabraknie jakiegoś zestawu - to dobiera się z drugiego autka.
... Tylko że Tłok od Malca jest płaski, a polonezowski ma górną powierzchnię zaopatrzoną w wybrzuszenie - tak więc pomysł odpada. Nie sądzę żeby głowica maluszka nadawała się do takiej przeróbki. EEE - i jeszcze sworznie tłokowe mają inną średnicę... ... tak więc pomysł odpada i chyba to będzie koniec tej nieudanej próby przeróbki... i tematu. Pozdro |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-06-11 00:50:39
No nie do końca bo 1* Tłoki wypukłe dadzą lepsze ciśnienie bez planowania głowicy 2* można wyrzucić tulejki z korbowodów a wtedy swożnie polonezowkie pasują jak ulał ![]() co do gróbości ścianek to jest to problematyczne (dla tłoków od 1,6) jedni mówią że chodzi a inni że nie ja nie jeżdziłem na takich więc nie wiem. Napewno można założyć bo widziałem taki silnik a jakie są efekty tego potwierdzić nie mogę klient twierdził że super. |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-06-11 07:55:30 widynek taki ma i ponoc jzu sie scianka cylindra ukruszyla.jak sie pojawi to moze napisze cos wiecej.tloki polonezowskie sa na tyle wypukle ze boje sie iz moze byc problem,a nawet naj nie bedzie to bedzie problem z zalozeniem jakiegokolwiek innego walka |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2005-06-11 10:49:09 czy nie można spanowac denka tłoka , tak sobie wymyśliłem ![]() |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-06-11 11:09:33 Jak splanujesz ten tłok za duzo.To bedzie bardziej puchnał...Gorsze odprowadzenie tem. ![]() ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-06-11 13:55:00 tak, ja jeżdżę na rozwierconych seryjnych cylindrach (pisałem o tym w ch++ razy ->wyszukiwarka). Po kilku tys. km ścianka cylindra w miejscu podcięcia na wał się ukruszyła, ale na szczęscie na boki, więc pomykam sobie dalej.. |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-06-11 21:29:22
mozna kupic od bisa i splanowac cylindry.mniejsze ryzyko (przy planowanym tloku to powinienes go jeszcze przeszlifowac,to juz sie zmienia chropowatosc powierzchni,wymiar...) |
ZAK Fiat 126p EL WAŁBRZYCH | 2006-11-17 19:15:14 Witam!
Wracam do tematu, chce złożyć silnik do kaszla, tzn. Wał z bisa + tłoki 77 z poldka NOMINALNE, + wałek 385 + miedzianka 0,3mm + głowica i tu nie wiem 1 mm?? Głównie chodzi przy stosowaniu tłoków z poldka abym nie musiał ciachać głowicy 3-4 mm i skracać osłon itp. a mieć większy stopień kompresji. Nie mówcie o kosztach, bo na te przeróbki mam możliwości. Pytanie czy przy tych tłokach i seryjnej głowicy + miedzianka nie spotka mi się wszystko, ewentualnie ile mogę ciachnąć głowice. Może akurat ktoś coś takiego kombinował ![]() Wielkie dzięki z góry za konkretne odpowiedzi! Po drugie jak takie tłopi puchna? bo są o kilka setek bardzie spasowane niż w kaszlu? |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-11-17 22:39:55 jak już chcesz jakie kolwiek tłoki wkładać to proponuje od bisa, tuleje w cylindry, głowica na większych zaworach, jaki kolwiek mocny wałek, bardzo lekkie koło, wyważyc to wszystko, czyli wał, koło z dociskiem i tarczą, tłoki, korbowody, korbowody można wypolerować wyrównać ich wage, założyć jakąś brede albo pustaka, gaźnik 2 gardzielowy, wyjdze spalanie ok 20 litrów i będziesz wtedy zadowolony |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-11-18 00:27:58 sa maluchy bardziej wydumane niż piszesz i nie mjaa spalania 20/100 ![]() |
Radecki-Motorsport Radlin | 2006-11-18 01:18:59
jak czytam cos takiego to chce mi sie śmiać,widzialeś żeby ktos kiedyś wywazał kolo zamachowe z dociskiem i tarcza?? przecież po kazdym naciśnięciu sprzegla tarcza jest w innym miejscu!! gdzie tu sens?? i zgadzam sie z przedmowcą sa maluchy bardziej wydumane i nie palą 20 litrów na sto,a tuleje z bisa wcisnięte w cylindry z malca raz dwa peknie ponieważ nie są przygotowane do takich temperatur,maluch nie jest chlodzony wodą ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-11-18 02:09:12
racja wywaza sie bez tarczy. |