Seat Cordoba 1.6 - ile koni?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Kupuję Seata Cordobę Vario SXE 1.6 na wielopunktowym wtrysku rok produkcji 1997. Jak sprawdzić ile ma koni?
Zastanawiam się też czy go nie zagazować. Trochę mi szkoda, ale z drugiej strony robię do 5 tys. miesięcznie więc chyba się jednak opłaca... Jaką instalację radzicie? Pozdrawiam
  
 
hmmmm ile ma koni to najlatwiej sprawdzic.
Wystarszy podjechac do najblizszej hamowni i tam otrzymasz wykres ile ma twoj boild kucykow szczerbatych a ile zebatych
na twoim miejscu ja bym go niegazowal tylko dal bym mu mieszanke co pare tannkowan firmy nitro powier i zalozylbym modyfikator paliwa II generacji czyli Maksor Dynamic fuel - koszt modyfikatora to ok 550 zl
  
 
Wow! Trochę wolniej i dużymi literami proszę
Możesz mi przybliżyć o co chodzi z nitro i modyfikatorem? Zdaje się, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach... Co uzyskam zakładając modyfikator?
Co do koni, to spotkałem się z dwoma wersjami: 1.6 75 koni i 1.6 100 koni - jak je odróżnić bez wizyty w hamowni?
Pozdro
  
 
Moze jest to w numerze VIN zakodowane. W starych dowodach chyba byla moc silnika wpisywana. A jak nie to popatrz w intrukcji obslugi.
  
 
ehhhh to radfze wiecej gazet czytasz bo sie kolego pogubisz

no to zaczybnamy od 0
Hm zadales pytanie co to jest modyfiaktor no to odpowiem:
Jest to zaawansowana, chroniona prawem patentowym technologia. Modyfikują (uzdatniają) paliwo tak , że spala sie ono wydajniej. Bez problemow poczujesz roznice w osiagach. Mozliwe jest zmniejszenie spalania nawet o 20%.

tak to wyglada w passaciku takim jak ma sasetka czyli 1,8 T (150 konikow zebatych)



koszt 550 zl
strona producenta


Nitro power- powoduje wzrost liczby oktanowej paliwa, obniza temp. oleju oraz plynu chlodzacego
  
 
a co do rumakow to ty pewnie masz 100 bo ja mam z 98 r i mam silnik 1.6 ale Si i mam 75
  
 
1,6i SXE ma 74Kw czyli 100Km. bardzo dynamiczny silnik i mało pali a te z 75Km zostawia daleko daleko w tyle i zadne modyfikatory nie pomogą, na gaz spokojnie mozna przerobić będzie palił troche wiecej ale koloktor jest metalowy wiec nie bedzie problemów,

Jakub
  
 
no ale smiejszy sie o 1/4 piojemnosc bagaznika + osiagi
  
 
Dzięki koledzy - będę musial sobie to wszystko przemyśleć.
Przesiadam się już w przyszym tygodniu - uwierzcie, że nie mogę się doczekać, bo mój kadett ciągnie na "ostatnich kolach" i jak na zlość ciągle pada w nim coś nowego. Pewnie czuje, że koniec się zbliża
Jeszcze raz dziękuję za rady i pozdrawiam - od przyszlego tygodnia pewnie będę stalym bywalcem hehe
  
 
Ok to skoro kolega sobie na spokojnie to przemysli to uwqzam temat za zamkniety
pozdrawiam
Taz
  
 
A ja Ci powiem tak jesli duzo jezdzisz załoz gaz nie słuchaj nikogo w tym momencie gaz jest tak tani poza tym instalacje sa tak dobre ze nie ma sie co martwic o silnik kiedys owszem było pełno problemów z tym ale teraz nawet nie odczujesz ze jedziesz na gazie jedynie co to odczujesz w portfelu wiecej gotówki. Sam mam ochote załozyc gaz ale chyba nie ma to sensu robie srednio 15 tys km rocznie wiec niech zostanie jak jest
  
 
Dzieki koledzy juz działa Seat cos wymyslił, od razy zmieniłm etez pasek tak przy okazji, ale zauważyłem ze cos olej mi bierze moze wiecie co może byc przyczyną???
  
 
Witam! Dziś stałem się szczęśliwym posiadaczem Seata Cordoba Vario SXE 1.6 '97 Już wiem, że mój Seacik ma tylko 75 koników, a szkoda - już myślałem, że okrągła stówkę...
I tak się cieszę, bo autko jest naprawdę zadbane i ma dopiero 60 tys. przebiegu. Niedługo dołączę fotki. Pozdrawiam

P.S. Swoją drogą pierwsza rejestracja to jawne złodziejstwo: 670 zł i za co
  
 
Cytat:
2005-07-18 18:56:11, maXim_1 pisze:
. Swoją drogą pierwsza rejestracja to jawne złodziejstwo: 670 zł i za co



oj rozumiem twoj bol.... tez to calkiem nie dawno rzechodzilam to nie dosc ze zdzieraja kase to jeszcze niemile te kobiety sa strasznie