Seat Cordoba 1.6 - ile koni?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Kupuję Seata Cordobę Vario SXE 1.6 na wielopunktowym wtrysku rok produkcji 1997. Jak sprawdzić ile ma koni?
Zastanawiam się też czy go nie zagazować. Trochę mi szkoda, ale z drugiej strony robię do 5 tys. miesięcznie więc chyba się jednak opłaca... Jaką instalację radzicie? Pozdrawiam
  
 
hmmmm ile ma koni to najlatwiej sprawdzic.
Wystarszy podjechac do najblizszej hamowni i tam otrzymasz wykres ile ma twoj boild kucykow szczerbatych a ile zebatych
na twoim miejscu ja bym go niegazowal tylko dal bym mu mieszanke co pare tannkowan firmy nitro powier i zalozylbym modyfikator paliwa II generacji czyli Maksor Dynamic fuel - koszt modyfikatora to ok 550 zl
  
 
Wow! Trochę wolniej i dużymi literami proszę
Możesz mi przybliżyć o co chodzi z nitro i modyfikatorem? Zdaje się, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach... Co uzyskam zakładając modyfikator?
Co do koni, to spotkałem się z dwoma wersjami: 1.6 75 koni i 1.6 100 koni - jak je odróżnić bez wizyty w hamowni?
Pozdro
  
 
Moze jest to w numerze VIN zakodowane. W starych dowodach chyba byla moc silnika wpisywana. A jak nie to popatrz w intrukcji obslugi.
  
 
ehhhh to radfze wiecej gazet czytasz bo sie kolego pogubisz

no to zaczybnamy od 0
Hm zadales pytanie co to jest modyfiaktor no to odpowiem:
Jest to zaawansowana, chroniona prawem patentowym technologia. Modyfikują (uzdatniają) paliwo tak , że spala sie ono wydajniej. Bez problemow poczujesz roznice w osiagach. Mozliwe jest zmniejszenie spalania nawet o 20%.

tak to wyglada w passaciku takim jak ma sasetka czyli 1,8 T (150 konikow zebatych)



koszt 550 zl
strona producenta


Nitro power- powoduje wzrost liczby oktanowej paliwa, obniza temp. oleju oraz plynu chlodzacego
  
 
a co do rumakow to ty pewnie masz 100 bo ja mam z 98 r i mam silnik 1.6 ale Si i mam 75