Trzęsie przy 120

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam


Mam mały problem po rozpędzeniu swej samarki do 120km/h zaczyna wszysko wibrować w mym waz,ie koła proste opony też ok, klocki nowe i tak samo jak na starych a przy 140 km/h znika.


[ wiadomość edytowana przez: scil dnia 2005-08-10 19:12:54 ]
  
 
mnei tez sie wydawalo ze opony sa ok, do czasu az ich nei zdjeli -obydwie do wyrzucenia, popekaly im druty w srodku, z zewnatrz nic nie bylo widac, a jak zdjeli to krzywe na maaax.

A tak, to nei wiem, moze zawias rozleciany, felgi niewywazone, czasem wystarczy ostzrej na kraweznik wjechac i papa, kolo niewywazone.
  
 
nie wydaje mi sie że to tarcze bo poprzednik wymienił na nowe
  
 
U mnie bylo to samo tez sie martwilem ale znalazlem ten artykul
... Układ kierowniczy działa pewnie i precyzyjnie. Jedynie przy prędkościach około 110 km/h zdarza się przenoszenie drgań na kierownicę, które jednak przy wyższych prędkościach ustaje (stwierdzone w trzech Ladach, prawdopodobnie chodzi o podciągnięcie geometrii podwozia)... na tej stronce
http://lkp.superhost.pl/lkp/samara_site/test.html

[ wiadomość edytowana przez: stranger24 dnia 2005-08-10 21:26:40 ]
  
 
Zagdzam się z tym co pisze Stranger. Dodam że u mnie objawy zostały zminimalizowane po założeniu nowywch opon, wyważeniu kół i zmianie tarcz.
Scil, tarcze możesz wypaczyć w dwie minuty. Wystarczy je rozgrzać i wjechać w głębszą kałużę...
  
 
stawiam na koła (niewyważenie ) lub tuleje wachacza
  
 
O właśnie nie zauważyłem że po wymianie rozjeb**** tulei znikły u mnie wibracje To od teeeeeeeego to byyyło
  
 
[quote]
2005-08-11 19:04:18, janisz pisze:
O właśnie nie zauważyłem że po wymianie rozjeb**** tulei znikły u mnie wibracje To od teeeeeeeego to byyyło


jaka tuleja opisz
  
 
Górne tuleje wahaczy miałem rozwalone i koło sobie latało do przodu i do tyłu, a właściwie to oba koła.