Peugeot 406 2.0 HDI 2001r.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Gdy silnik osiągnie temperaturę ok.96 stopni zapala się kontrolka sygnalizująca awarię elektroniki. Po zdiagnozowaniu stwierdzono błąd czujnika ciśnienia paliwa. Ciśnienie paliwa mieści się pomiędzy 290-600 bar. Gdy ciśnienie spadnie poniżej 290 wówczas podczas jazdy "szarpie",nie przyspiesza,po wciśnięciu sprzęgła wkręca się tylko do 3000 obrotów/min. Na zimnym silniku jest wszystko OK!
Jakie powinno być ciśnienie paliwa na wtrysku Common Rail? Z czego wynika błąd czujnika ciśnienia paliwa? Zabrudzenie zbiornika,filtra paliwa wykluczone.
  
 
Cytat:
2005-08-12 21:30:20, ROBPOLM pisze:
pomocy
Gdy silnik osiągnie temperaturę ok.96 stopni zapala się kontrolka sygnalizująca awarię elektroniki. Po zdiagnozowaniu stwierdzono błąd czujnika ciśnienia paliwa. Ciśnienie paliwa mieści się pomiędzy 290-600 bar. Gdy ciśnienie spadnie poniżej 290 wówczas podczas jazdy "szarpie",nie przyspiesza,po wciśnięciu sprzęgła wkręca się tylko do 3000 obrotów/min. Na zimnym silniku jest wszystko OK! Jakie powinno być ciśnienie paliwa na wtrysku Common Rail? Z czego wynika błąd czujnika ciśnienia paliwa? Zabrudzenie zbiornika,filtra paliwa wykluczone.