Z cyklu jak to odkręcić? odpowietrznik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, kupiłem nowy zaworek do odpowietrzania hamulców bo stary już jest zjechany... pomyślałem - zepsuje, ale odkręcę.

Nie odkręciłem

Boje się, że na siłę to bym tylko górę urwał :o żaden klucz nic nie daje, a kombinerkami tylko drążę nowe dziury w tym. Można to czymś polać czy coś aby się oczyściło i puściło?

Dodam, że pozostałe 3 ustępują pod zwykłym kluczem 8mm.

Pozdrawiam.

[ wiadomość edytowana przez: meczo dnia 2005-08-23 19:03:01 ]
  
 
WD40 + http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60689466

ceną się nie łam , bo taki klucz tylko niefirmowy kosztuje kilka/kilkanaście złotych
  
 
wiesz co wez zwykłą żabke hydrauliczna i nie ma mozliwosci zeby nie pusciło im dłuzsza tym lepsza
  
 
Cytat:
2005-08-23 19:01:52, meczo pisze:
Witam, kupiłem nowy zaworek do odpowietrzania hamulców bo stary już jest zjechany... pomyślałem - zepsuje, ale odkręcę. Nie odkręciłem Boje się, że na siłę to bym tylko górę urwał :o żaden klucz nic nie daje, a kombinerkami tylko drążę nowe dziury w tym. Można to czymś polać czy coś aby się oczyściło i puściło? Dodam, że pozostałe 3 ustępują pod zwykłym kluczem 8mm. Pozdrawiam. [ wiadomość edytowana przez: meczo dnia 2005-08-23 19:03:01 ]



Tak właśnie miałem i skończyło się an tym że musze wymienić cały wylinderek. shit happens
  
 
Nawet jak ukrecisz to reszte można rozwiercić
  
 
Właśnie jeżdze z rozwierconym. Mimo głębokiej i szerokiej dziury nie puścił i nic nie cieknie ale kurna paczuszka ze skorpiona idzie a w niej min nowy cylinderek więc nei będe odstawiał lipy z hamulcami.
  
 
A ja polecam sposób, który mi ojciec podpowiedział
Na "odkręcenie" za pomocą młotka i przecinaka (+ oczywiście jakiś odrdzewiacz wcześniej ).
  
 
Cytat:
2005-08-23 19:54:11, schwepes pisze:
WD40 + http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60689466 ceną się nie łam , bo taki klucz tylko niefirmowy kosztuje kilka/kilkanaście złotych



Zakres odkręcanych śrub: 11mm-19mm, a to ma 8mm... u mnie już 7
  
 
Cytat:
2005-08-24 11:48:54, meczo pisze:
Zakres odkręcanych śrub: 11mm-19mm, a to ma 8mm... u mnie już 7


Są różne rodzaje tych kluczy, akurat z taką końcówką jak na allegro jeszcze się nie spotkałem. Chodziło mi głównie o ten typ mechanizmu który jest w rączce, który powoduje bardzo mocne zaciśnięcie klucza.

Ja swój klucz kupiłem w markecie za kilka zł, i łapie wszystkie rozmiary śrub a nawet blachy.
  
 
Witam ja mam wypróbowany sposób:odkręcam zacisk i wkładam w imadło i odkręcam odpowietrznik kluczem do rur-sposób pracochłonny ale efekt murowany,no chyba że się ukręci odpowietrznik. Pozdrawiam.
  
 
Przerabialem ten temacik juz w 3 ladach i powiem tak:polej wd40 albo nawet zwyklym plynem hamulcowym. Generalnie najlepiej nasadka albo dobra 8 oczkowa. Jak sie obrobi mozna jeszcze sprobowac 7 po odpowiednim spilowaniu . Jak sie urwie to albo rozwiercac albo nowy cylinderek/zacisk/ W przypadku cylinderka koszt niewielki ale zacisk juz ciut wuecej kosztuje. Niemniej jednak zawsze mi sie jakos udawalo Dobra nasadka i nie ma sily. Inna sprawa to jakies kiepskie klucze typu topex/toya itd... Warto miec porzadna 8,10,13 ( i 17,19,22) bo wtedy w ladzie cos mozna podzialac . Pozdro
  
 
Cytat:
2005-08-24 20:57:56, arnoldzik pisze:
Witam ja mam wypróbowany sposób:odkręcam zacisk i wkładam w imadło i odkręcam odpowietrznik kluczem do rur-sposób pracochłonny ale efekt murowany,no chyba że się ukręci odpowietrznik. Pozdrawiam.



No jak ja bym to już miał na zewnątrz to bym i cylinderki wymienił i bym sie nei bawił.