Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-09-08 21:48:03 |
![]() Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-09-08 22:51:13
Dzięki - sam rónież to znalazłem, ale interesuje mnie również wymiana uszczelniaczy zaworowych - duże problemy są z nimi ? |
![]() Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2005-09-09 08:07:50 Ja to zleciłem w warsztacie (80zł przy zdjętej głowicy). Potrzebne są siakieś specjalne szczypce do ich wyciągnięcia, ale pewnie i bez nich można to zrobić ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Golden_Flyer dnia 2005-09-09 08:08:48 ] [ wiadomość edytowana przez: Golden_Flyer dnia 2005-09-09 08:09:15 ] |
![]() Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-09-09 18:59:53 OK, dzięki wielkie za pomoc ! ![]() W niedziele zapewne zabieram się za starletke kumpla ![]() |
![]() Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2005-09-12 19:16:47 No i na zimnym silniku sie reguluje ![]() |
![]() Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2005-09-12 21:20:56 W przypadku jednostki 2E luz zaworów reguluje się TYLKO I WYŁĄCZNIE NA GORĄCYM SILNIKU. Ja u siebie też regulowałem na gorącym i to nawet 2 razy ![]() |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2005-09-13 07:33:37 ![]() ![]() Jest wiele aut w których zaworki ustawia się na gorąco i nawet w poczciwym poldku można na gorąco. POzdro. |
![]() kitza TOYOTA FRIEND Suzuki Swift MK6 Nowy Sącz | 2005-09-13 08:08:19 Potwierdzam.
Zapomniałem wczoraj dodać że w silnikach 2E-E regulacja zaworów tylko na gorącym silniku. Pozdrawiam |