Stuk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Wymieniony komplet tulei wachacza, 2 sworznie, osłony przegubów. Na stacji diagnostycznej jak twierdzi diagnosta "w podwoziu wszystko ok". Mechanik, kóry robił wymiany ww. elementów też twierdzi, że nie widzi zadnych "problemów w zawieszeniu". Jednak cały czas dochodzą mnie głuche stuki z zawieszenia. Co to może być?
Dziękuje ze wszelkie sugestie
Pozdrawiam
Wacen

  
 
A łączniki stabilizatora wymieniłeś?
  
 
Dla mojego mechanika też nigdy nic nie stuka i on nic nie słyszy. Dochodzę do wniosku, że mechanicy są głusi i ślepi.

U mnie stuka końcówka drążka kierowniczego. Możesz sprawdzić jeszcze klocki hamulcowe, u kogoś z klubowiczów właśnie klocek broił. może być łącznik stabilizatora itd, itp. (W meganie miałem niedokręconą jakąś śrubkę)
A najlepiej to jedź do jakiegoś znajomego na kanał, niech ktoś samochód pobuja z obu stron, a Ty sprawdź to wszystko od spodu sam.
  
 
Cytat:
2005-09-09 13:23:29, wacen pisze:
Witam, Wymieniony komplet tulei wachacza, 2 sworznie, osłony przegubów. Na stacji diagnostycznej jak twierdzi diagnosta "w podwoziu wszystko ok". Mechanik, kóry robił wymiany ww. elementów też twierdzi, że nie widzi zadnych "problemów w zawieszeniu". Jednak cały czas dochodzą mnie głuche stuki z zawieszenia. Co to może być? Dziękuje ze wszelkie sugestie Pozdrawiam Wacen


A stuka jak jedziesz, czy stoisz?
A tak serio: gumy drążka stabilizatora-20pln/szt, łączni stabil 50-120, końcówki drążka, a ostarecznie przeguby (trzeszczą jak skręcasz i ruszasz jednocześnie). Jedź najlepiej jak pisze Janek-S do kogoś na kanał (a najlepiej na podnośnik) i Ci "pomierzy" luzy i sprawdzi co ijak. Tak usługa nie powinna być droższa w warsztacie niż 10-20pln (ja bym nie wziął więcej).
  
 
PS-najlepiej wymienić wszych od razu, bo jedno będzi Ci psuło drugie. I jeszcze może być łożysko, ale to też można wykluczyć.
  
 
pojedź na szarpaki gdzieś.
Też bujałem się pól roku ze stukami, wymieniałem wszystko po kolei - bez efektu. Żaden mechanior nie mógł sobie uświadomić, że podczas pracy zawieszenia są trochę większe obciążenia niż on zdoła wywołać przy pomocy kończyny górnej.
Okazało się, że stuka guma tylna w wachaczu prawym przednim, podobno wymieniana przez poprzedniego mechanika Teraz chyba znów zaczyna stukać coś z przodu, mam do wymiany jeszcze jeden sworzeń, ale stuk dochodzi z przeciwnej strony
Zawieszenie escorta doprowadza mnie do szewskiej pasji, jeździ sie niby dobrze ale co 2 miesiące muszę coś naprawiać. zgroza.
  
 
u mnie tez tak bylo, a lekarstwem okazala sie wymiana kolumny kierowniczej
  
 
Witam,
No to byłem w shell arutoserv. Obsługa naprawde super i cała diagnostyka za friko. Do wymiany gumy stabilizatora i niestety przekładnia kierownicza. Cena tej ostatniej zwaliła mnie z nóg.
Pozdrawiam
wacen
  
 
wydaje mi sie ze łozysko u mnie tak było wymieniłem tez wsio nawet maglownice , amory i sprezyny i dalej cos stukało , poszarpałem kołem i co sie okazało ze łożysko jest wyrabane i koło se latało.Sprawdź sobie łozyska.