Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() teamkrzys fiat seicento warszawa | 2005-09-12 23:36:33 Chłopaki, potrzebuje Waszej pomocy. Chciałbym żebyście swoją wiedzą i bezcennym doświadczeniem pomogli mi zbudować VFTSa.
Nie znam się na ładach. Chce pojechać taka na Barbórke Warszawska... potem cały sezon w rajdach PZM. Potrzebne mi wszystkie informacje. czym się kierować kupując bazę na rajdówke, na co w tych autach trzeba zwrócić uwagę? z góry dziękuje za pomoc ![]() pozdrawiam Krzysztof Sawicki |
![]() zax ŁADZIARZ była LADA 21072 '88 Konin | 2005-09-13 00:04:13 Polecam stronkę naszego klubowicza Krzysztofa - Fleszera VFTS
A także ten artykuł a także kopalnię wiedzy w zaprzyjaźnbionym klubie: Lada Barati Kor http://www.zsiguli.hu/ a także stronkę na nasej klubowej: modele ład no i zachęcam do udzielania sie na forum...sporo ludzi ma tu dużo do powedzenia odnośnie VFTSów, homologacji, przeróbek, rasowaniu itd. Więc zawsze ktoś pomoże. pozdrawiam i życze powodzenia przy budowie. |
![]() bartassti SYMPATYCZNY GOŚĆ Subaru Impreza WRX Poznan / Thatcham | 2005-09-13 15:21:08 No u nas to raczej tylko ogólnikowo możesz się dowiedzieć czegoś o VFTS, jako że nikt z nas nie budował nigdy tego auta. Możemy podpowiadać raczej tylko strony internetowe. Na www.rallycarsforsale.net jest stare ogłoszenie sprzedaży VFTS'a za 22.00 euro.
Price: 22.000.- Eur Details: Lada VFTS group H/9 rally car for sale. The car participated in the Hungarian rally championship in 2004. 3. in group H category. New 1600ccm gr.H engine built by Bodnár with Ross pistons, Kit-car connecting rod, Schrick 328' camshaft,(might be the strongest engine in category), new 45mm Weber carbs, Hewland type 5speed gearbox, 4.7diffs, new Sparco pro2000 seats, Sabelt seatbelt, Sparco fire-system, HJS katalysator, Brembo/Ferodo racing brakes, Bilstein suspension, carbon kevlar sumpguard, weld-in rolcage, Speedline 15'' wheels, many spare parts... meets FIA requirements. The car is located in Hungary, and race ready. For collectors also and highly recommended! Contact Name: Laszlo Szabo Contact Phone: 00-36-30-458-9716 Contact e-mail: szlaci2107@axelero.hu |
![]() bartassti SYMPATYCZNY GOŚĆ Subaru Impreza WRX Poznan / Thatcham | 2005-09-13 15:27:18 A jeżeli jesteś naprawde zdecydowany by budować VFTSa to musisz zacząć od kupienia 2105, najlepiej takiego z w miare zdrową budą, bo to podstawa, reszta i tak będzie wyrzucona na śmietnik ![]() |
![]() Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2005-09-13 19:07:20 Jesli profesjonalnie podchodzisz do sprawy, to sciagnij sobie homologacje tego auta.Polecam bardzo stronke zsiguli.hu tam jest duzo nowszych rozwiazan i lepszych niz za czasow homologacji.
Polecam tez strone godlua tuning(czy godula motorsport) jakos tak. Czlowiek ma pojecie(choc tak jakby sam sie mylil w zeznaniach-coz to tylko czlowiek mogl sie pomylic - a moze zostal zle zrozumiany) ma zaplecze czesci, maszyn i doswiadczenie, scigal sie na "silnikach" ladowskich - formula ester zdajesie. Duzo fajnych czesci mozna kupic na wegrzech - walki, waly,zamachy,dyfry, skrzynie, zawieszenia(karoserie tez), wydechy vfts(ciac ostro bude trzeba), doloty,gazniki i w ogle cala reszte ![]() Wegry havassy motorsport/protechnic/J&p sportkarosszeria to firmy ktore sa godne polecenia. Sa tez inne ktorych ponoc jakosc czesci nie jest zadowalajaca(gall/wolfmotor) No i w moskwie jest do kupienia pare fajnych rzeczy. Master MOtor chyba sie nazywa ta firma - link na mojej stronce vfts.prv.pl O VFTSa- a zwlaszcza taki silnik bedzie ciezko bardzo - zwroc uwage na materialy tam uzyte. Ale fajowe korby do dostania na wegrzech : ![]() Ale lubia sie urywac: ![]() [ wiadomość edytowana przez: Krzysztof-Fleszer dnia 2005-09-13 19:15:50 ] [ wiadomość edytowana przez: Krzysztof-Fleszer dnia 2005-09-13 19:16:20 ] |
![]() teamkrzys fiat seicento warszawa | 2005-09-14 10:26:08 dzięki.
zasadniczo lepiej zbudować ładę nawet nie top VFTSa niż przywozić za 22.000 eur. nikt tego nie ubezpieczy a wiadomo że w drogę tym autem zmieszczę się tylko przodem Barana znam, mnóstwo części ma, np. tytanowe wachacze itd. zastanawiam się czy skąd wziąć kłówke i co najbardziej się psuje... co jest mocną stroną łady, a co nie?? macie jakieś patenty które warto wprowadzić do rajdówki? |
![]() bartassti SYMPATYCZNY GOŚĆ Subaru Impreza WRX Poznan / Thatcham | 2005-09-14 10:48:27 No takie klamoty jak kłówki i szpery to chyba najlepiej na Węgrzech, ewentualnie Moszkva ![]() |
![]() kaza Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-01-29 13:55:18 Witam po sąsiedzku zaglądnąłem na wasze forum ponieważ troszkę się interesuję vftsem i mam takie pytanie wszyscy tu piszecie o 2105, czy nigdy 2107 nie było homologowane jako vfts???? |
![]() kaza Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-01-29 17:08:44 No oczywiście że tak konstrukcyjnie to niemalże to samo, ale podczas gdy tylko 2105 była homologowana to nie da się zbudować vftsa na 2107 ze względów na to że nie będzie to już wg papierów vfts zgodny z homo, w sumie to tylko z ciekawości pytam, ponieważ wszyscy radza jeśli chesz budować vftsa to najpierw kup dobre 2105 zastanawiałem się dlaczego akurat nie 07. |
![]() zax ŁADZIARZ była LADA 21072 '88 Konin | 2006-01-29 17:46:14
Tak - z tym ,że bardzo dużo osób na Węgrzech aktualnie buduje rajdówki w stylu VFTS (i na jej homologacji) na bazie 2107 ![]() Jednak prawdziwe, historyczne, legenderne VFTS - to jednak to budowane na bazie 2105. Mi osobiście podoba sie także 2105 MTX ![]() |
dabyr Szczodre | 2006-02-21 08:31:28 Witam
Mam pytanie o cenę części, za ile można kupićs krzynię kłową do łady oraz tylny most ze szperą i czy ciężko zdobyć te części????? |
![]() 77rally Kandydat na Kandaydata BA3 2107/2106, 126p ... Opole | 2014-07-22 05:19:46 W homologacji słowem nie ma o tym czy to 05 czy 07 . Przynajmniej ja sie nie doszukałem (jak ktoś znalazł to wyprowadzcie mnie z błędu). Wiec nie wiem więc na jakiej podstawie wysuwacie teorie że nie można zbudować repliki VFTSa na bazie 2107. Pewnie wartość rynkowa samochodu bedzie niższa ale jesli chodzi o starty w rajdach to nie wydaje mi siężeby był jakiś problem,- samochód ma być zgodny z homologacją i tyle. |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-07-22 06:46:39 Ja też nie znam się na tym, prędzej morphio, ale to co ja wiem, to VFTS jest zbudowany na bazie 05 i to pewnie dlatego, bo to była najtańszą wersja łady. A najważniejsza była buda, reszta won, dlatego potrzebowali najtańszą bazę. |
![]() 77rally Kandydat na Kandaydata BA3 2107/2106, 126p ... Opole | 2014-07-22 15:59:16 Doklatnie tak jak piszesz, z tym ze zauważ żę w homologac B222 ,model określony jest jako VFTS więc na logikę odpowiednie podzespoły muszą być takie jak tam napisano. Ponadto masz osobne homo dla 2105(1300) i 2107(1600) gdzie model jest dokładnie określony. Dla pewności trzeba by zadzwonić do PZM a i tak najprawdopodobniej wszystko zależy od "Delegata Technicznego" przeprowadzającego pierwsze BK. |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-07-22 22:23:29 VFTS ma homologacje grupy B
2107 ma homo grupy to jest co innego. Co do VFTS to ma być zgodny z foto na homologacji czyli maska lampy tył i deska musi byc od 2105 |
![]() morphio ŁADZIARZ ![]() VAZ 2107 148kM Opole | 2014-07-23 12:48:13 reasumując, żaden z panów z BK (BT) nie mających pojęcia na czym pojega różnica w desce czy w tylnych lampach się nie przyczepi ![]() ![]() ![]() |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-07-24 22:51:44 Chyba był budował na 2105 albo ją tak przerobił.
Panowie sie znają ,ale nie wszyscy sie czepiają. Natomiast na pewno znajdzie sie znawca jak bedzie za tobą w wynikach i wtedy oprze sie o słuszny protest. Tak to jest na zawodach rangi MP. |