Co sie dzieje z benzyna?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Post bardziej do Kacpra bo u niego widzialem na fotkach taka jakas pompe paliwa inna niz ja mam. Kacper u Ciebie jest na wejsciu 1 wezyk a na wyjsciu 2 jak to jest i po co bo u mnie 1 na wejsciu i 1 na wyjsciu. Nive mam zagazowana i wiecej jezdze na gazie niz benzynie a co do pytania w tytule to sie wsciekam bo wleje 10 litrow benz i rano odpalam na niej auto przejezdzam jakies 200-300 metrow i przelaczam na gaz jak gasze wieczorem to jakies 100 metrow robie na benzynie. Benz wystarcza mi na miesiac troche malo jak dla mnie. Zastanawiam sie co sie dzieje z beznyna podczas jazdy na gazie bo przeciez pompa chodzi caly czas i benz jest pompowana do gaznika niby jest elektrozawor ale jak dla mnie to jak sie cos pcha w zatkany przewod to cos gdzies musi puscic chyba ze konstrukcja pompy jest taka ze jak nie idzie to nie popchnie. Pompe mam oryginalna a jaka ty masz ze masz 2 wezyki na wyjsciu po co jest ten drugi?
  
 
Ja mam pompę kombinowaną Trochę części od poloneza a trochę od lady
Robiąc remont i wymieniając przewody dołożyłem jeden na powrót paliwa.
U Ciebie jest standard i paliwo zasuwa przez zaworki w pompie - tak mi się przynajmniej wydaje

Co do spalanie nie pomogę bo nie odpalam ani nie gasze na paliwie tylko zawsze na gazie Paliwo mam rezerwowe i chyba bym nawet nie odpalił na nim - aż jutro sprawdze
  
 
Wydaje mi się że ilość wężyków jest bez znaczenia. Przełączając na gaz dajesz wpierw na "0" i wypalasz paliwo z układu. Jak silnik się dławi dajesz gaz. W pompie nie ma paliwa(jeśli elektrozawór trzyma )więc nic nie idzie nieszczelnościami. O ile pamięć mnie nie myli, to odcięcie paliwka jest przed pompą.A jak odpalisz na benzynie zimny silnik to przez pierwsze kilkaset metrów na ssaniu najwięcej łyka Normalnie przejechałoby się na tym ze dwa kilometry.

[ wiadomość edytowana przez: silverstone dnia 2005-09-26 20:11:48 ]
  
 
Kacper z tym powrotem to tez chyba sobie zrobie tylko jak ty masz to rozwiazane ? Pusciles wezyk az do baku spowrotem czy moze gdzies sie lacza po drodze? Silver no u mnie jest troche inaczej niz u ciebie elektrozawor mam za pompa wiec w pompie caly czas mam paliwo (( i caly czas sie pompuje
  
 
silverstone pierwszy raz słyszę aby elektrozawór odcinający paliwo montowano przed pompą ... u mnie w ladzie a kiedyś w fiacie 125 zawór montowany był za pompą.

CK_Wookash przewód mam stalowy poprowadzony od baku do komory silnika połączony kawałkami gumowego przewodu paliwowego z jednej strony do pompy z drugiej do dodatkowo wlutowanej rurki w baku. Przewód powrotny użyłem polonezowski ... zreszta nie ma znaczenia od jakiego samochodu byle był odpowiedniej długości.

UWAGA na prace przy zbiorniku !!!
  
 
Z tą kolejnością zaworka i pompy to macie rację
W autku mam tak namieszane, że po prawie dwóch miesiącach mania Nivki zaczynam dochodzić co do czego i wpadam w coraz większy zachwyt nad głupotą i beztroską mechaników