Swiece NGK VL02 BPR6E w samarze i kiszka :|

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich forumowiczow !
szukam i szukam usterki ktora jest w tym watku >>> KLIKNIJ <<<

no i postanowilem zmienic swieczki bo jedna byla wypalona ? nie wiem taka dziwna...
kupilem NGK VL02 BPR6E tak jak >>> TUTAJ <<< pisza ze sa super i wogole...
przedtem mialem firmy "ISKRA" i dzis zalozylem "NGK" no i myslalem ze cos sie poprawi a tu jeszce gorzej :| :/ co prawda auto pali na dotyk (z tym nigdy problemow nie miala)
przejechalem nia troche i wydaje mi sie ze bardziej mulowate i slabsze i dzieje sie to samo co w tym watku o gazniku..... :/
przerwe ustawilem na 0,75
po przejazdzce odkrecilem swiece i na wszystkich jest bialy nalot... zadna nie zalana - pala wszystkie gary...
mozna cos zdzialac jeszcze ??
  
 
Cytat:
2005-09-27 19:41:11, DJ_DAR3K pisze:
po przejazdzce odkrecilem swiece i na wszystkich jest bialy nalot... zadna nie zalana - pala wszystkie gary... mozna cos zdzialac jeszcze ??


Przecież świeca nie powinna być biała. Własciwy kolor to brąz. Siwa czy biała świeca świadczy o zbyt ubogiej mieszance.
Tyle że to powinno sie sprawdzać po kilkuset kilometrach jazdy na świecach.
A czy na starych było tak samo?
  
 
Mowie z gory ze nie wiem co to za swiece, ale proponowal bym zalozyc swiece do Samary i do tego silnika ktory masz.
Cieplota i inne parametry swiecy odpowiadaja min za jej "plukanie" czyli za odpadanie "syfu".
Zle dobrana, moze powodowac jaja.
Proponowal bym rowniez zajac sie gaznikiem i zaplonem przyokazji.

  
 
Cytat:
2005-09-27 20:51:24, Krzysztof-Fleszer pisze:
Mowie z gory ze nie wiem co to za swiece, ale proponowal bym zalozyc swiece do Samary i do tego silnika ktory masz. Cieplota i inne parametry swiecy odpowiadaja min za jej "plukanie" czyli za odpadanie "syfu". Zle dobrana, moze powodowac jaja. Proponowal bym rowniez zajac sie gaznikiem i zaplonem przyokazji.


no jak narbardziej do samary one sa swiadczy o tym ta oto nota katalogowa >>> KLIKNIJ <<<
w starych swiecach kolorek byl taki brunatny... czyli dobry ale to biale co jest teraz to napewno z tego wzgledu ze nie duzo przejechalem nia i nie mialo kiedy sie cos tam odlozyc...

poza tym ten co mi regulowal zawory mowil ze obcial ja
maxymalnie na paliwie ale co z tego jak pali wch** :/ albo wskaznik pokazuje cuda... bo juz tyle razy sprawdzalem na kanale czy nie ma gdzies przeciekow itp i nic nie wyniuchalem.....
w dupe tez nie dostaje poki co a pali ile chce...

jutro mam zamiar jechac do speca od gaznikow takze moze sie cos jescze dowiem...
a teraz zdzialam cos jescze ?? np bawiac sie wielkoscia przerwy na swiecy ?? czy nic ?
  
 
ja mam NGK i nie nazekam fakt ze na 3 diodowych boscha miał lepszego buta ale na tych chodzi płynniej we wszystkich zakresach... sprawdz w katalogu jakie sa do samary (inne sa do gaznikowej inne do wtryskowej)
  
 
dobra to raczej nie swieczki....
bylem u speca od gaznikow no i dupa znoof sie nie zabral za niego wszystko przez serwo :/
ciagnie lewe powietrze pewnie poszla membrama w srodku... nie pali przez to na 3 gar bo tam jest wpiety od serwa..
  
 
ile kosztowały cię te świeczki, bo własnie się przymierzam do zakupu.
  
 
ja dalem za nie 40zl (komplet) a na allegro widze ze ida za ~7zl + przesylka
  
 
Cytat:
2005-09-28 15:33:58, arsen pisze:
ja mam NGK i nie nazekam fakt ze na 3 diodowych boscha miał lepszego buta

Tak oczywiście Bo każda elektroda dodaje kilka KM

Jeśli chodzi, że świece były białe, to tak jak pisał Andrzej, to sie sprawdza po kilkuset km a nie po małej przejażdżce. Spadku mocy szukaj w innym miejscu a nie w świecach.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Cytat:
2005-09-28 19:48:22, Góral pisze:
ile kosztowały cię te świeczki, bo własnie się przymierzam do zakupu.

22zł

Cytat:
2005-09-29 10:57:10, Yanosik pisze:
Tak oczywiście Bo każda elektroda dodaje kilka KM


nie jano dawały ciagła iskre w 3 punktach co powodowało lepsze dopalanie mieszanki
  
 
no przczyna jest mi juz znana...... dzisiaj zakladam nowe serwo i bedize wzrost mocy bo zapala 4 garki :p

a ile takie boshe 3 elektrodowe ?

arsen gdzie ty kupujesz te NGK za 22zl komplet ??
  
 
NO wlasnie, jak kupowalem kosztowaly 40 za komplecik

A 3 elektrody daja to ze masz 3 iskry od razu (przy dobrej swiecy) ale slabsze
jednoelektrodowka w dobrym stanie jest tak samo dobra
  
 
no to jak slabsze to na to samo wychodzi chyba ze przy wyzszych obrotach z tych 3 zostaje 1 a z jednej iskry nic

no nic ja czekam na zmiane serwa i moze wreszcie skoncza sie problemy z odstaawianiem ludzi na swiatlach
  
 
Cytat:
2005-09-29 14:01:03, DJ_DAR3K pisze:
arsen gdzie ty kupujesz te NGK za 22zl komplet ??


u jasia
  
 
Cytat:
2005-09-29 18:03:38, arsen pisze:
u jasia



Jasio!!!!!!!!!!!! DO RAPORTU!!!!!!!!!
  
 
no spoko duzo nam to mowi
  
 
Cytat:
2005-09-29 11:23:27, arsen pisze:
nie jano dawały ciagła iskre w 3 punktach co powodowało lepsze dopalanie mieszanki


Dają jedną iskrę w miejscu gdzie ta iskra ma najłatwiej do "przeskoczenia". Jeśli nawet dałaby 3 (czysto teoretycznie) to ich energia była by łącznie taka jak energia jednej.
Włąśnie przeczytałem, ze sie powtarzam, bo dcnt już to powiedział


-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.

[ wiadomość edytowana przez: Yanosik dnia 2005-09-29 22:46:31 ]
  
 
no i jestem po zmianie serwa, nie to auto !!
oddali mi dzis samarke no i hamulec leciutko chodzi.... znikly problemy z szarpaniem i wogole plynnie jezdzi....
ziomek mowil ze opoznili zaplon ale nie wiem po co :| (moze kiszka byla)
pali pieknie, tylko ze qrcze chwilke odstoi i trzeba dluzej przykrecic nie wiem przez co ? przez ten zaplon ?
odwiedzilem jeszcze gaznikowca i ustawil na analizatorze gaznik i ciekawe ile teraz sobie spali...
  
 
Samara zawsze na rozgrzanym silniku gorzej pali- musisz po prostu wdepnąć gaz do podłogi na chwilkę i wtedy nie trzeba tak długo kręcić. Przynajmniej u mnie tak było i wszystko było OK
  
 
Witam.
Jeżeli chodzi o świece NGK to ja już mam je dawno i jest po prostu rewelacja Odczułem malitką poprawę w dynamice i to że silnik naprawdę równiutko pracuje bez regulacji. A co do tego że Samarka odpala źle na gorącym silniku to dziwne bo u mnie na LPG to jest za dotknięciem kluczyka nie trzeba nawet trzymać nogi na gazie.
Pozdrowionka