Omega B 2,5 td ciezko odpala na ciepłym .jest na to rada

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam , wielu z was a takze ja mamy problem z odpaleniem na ciepłym silniku ,przyczyna jest głowiczka w pompie wtryskowej ,jej wymiana to 800zł + robocizna , ale jest sposób aby przesunac ten wydatek na inny termin ( bo nastepnym objawem uszkodzonej głowiczki pompy podobno bedzie wieksze zuzycie paliwa ) ,ale jesli ci nie pali duzo paliwa to mozna zastosowac tą metode , chodzi o reczne załaczenie podgrzewania swiec zarowych ,jesli silnik jest ciepły to komputer pomija ten proces i nie podgrzewa tych swiec , nalezy znalesc przekaznik sterujacy swiecami ,jest on umieszczony w komorze silnika w trójkatnej skrzynce, łatwo go znalezc jest on przy głownej wiąsce przewodów i ma wbudowany bezpiecznik 80A
wchodzi do niego 10 przewodów 6 szt to sterownie 6 swiecami a 4 to sterujace , a nam chodzi o jedem sterujacy z oznaczeniem "ST"
koloru zółto czerwony , i aby właczyc ten przekaznik nalezy podac minus własnie na ten przewód sterujacy ,mozemy to zrobic tylko kiedy stacyjka jest przekrecona , dalej nalezalo by zamontowac jakis przełacznik umieszczony w kabinie (sterujemy małymi pradami wiec dowolny przełacznik wystarczy ,normalnie otwarty z automatycznym powrotem ) UWAGA po nacisnieciu przycisku czekamy 6-7 s i odpalamy w trakcie nacisniecia nie zapali sie kontrolka podgrzewania swiec ,ale bedzie to widoczne ze działaja ,poniewaz bedzie duzy pobór prądu i wszystko nam przygasnie , testuje to juz tydzien z pozytywnym efektem ,


pozdr.