Czujnik ciśnienia oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Jestem nowy i proszę o pomoc.
Mam Carinę II z 87 roku 2.0 diesel i spotkał mnie następujący problem:

Wymieniłem zegary na takie z obrotomierzem. Mają one dodatkowo wskaźnik ciśnienia oleju (w poprzednich zegarach była tylko lampka ostrzegawcza braku ciśnienia oleju). W związku z tym muszę zmienić czujnik ciśnienia oleju.

Czy ktos wie jak odróżnić te 2 typy czujników? W JC chcą mi wcisnąć taki ( K42008 ) jak na obrazku poniżej, ale to jest taki jak mam .. dwustanowy.


Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Wydaje mi się, że czujnik którego szukam ma wyprowadzenie na zwykłe złącze samochodowe (płaskie) a taki tylko od lampki (jak ten na zdjeciu) ma to takie dziwne "kółko"

Pozdrawiam
Nowy
  
 
Moge Ci napisac tylko tyle, ze ten czujnik ze zjecia jest tylko do lampki. Pozdro
Edit: po co ja to pisalem, przeciez ty to wiesz , sorry nie doczytalem

[ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2005-11-11 21:57:28 ]
  
 
To jak taki to od razu oznacza, że "pokazuje poziom" czyli ten którego szukam?


Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Pozdrawiam
  
 
Napewno jednostykowy będzie ale te dwa różnią się chyba tylko konektorem napisz jaki tam jest gwint!
może się dobierze jakiś inny!!!

Pozdro.
  
 
Ha! Żebym to ja jeszcze miał taki żeby sprawdzić.
Kurde no nie chce mi sie wierzyć, że nie można po prostu iść i kupić takiego czujnika np w JC...

Podają, że te czujniki pasują także do mazdy 323 i wszystkich mitsubishi, moze to coś pomoże.

Skończy sie na tym, że kupie używany...
  
 
Cześć nowy
Przeglądnij poprzednie wątki, może coś już było...
Oba zdjęcia przedstawiają czujnik do lampki. Czujnik do wskaźnika ciśnienia oleju, zwany popularnie bączkiem, wygląda zupełnie inaczej. Jest przede wszystkim większy. W zależności od wykonania ma z 5cm średnicy i tyleż wysokości lub więcej. Jak masz pod ręką na żywo jakiś sklep tuningowy, to oglądnij sobie zestaw ze wskaźnikiem ciśnienia oleju, bo nie mogę nigdzie w sieci znaleźć zdjęcia tego ustrojstwa
Pozdro.
  
 
mhm!

Misiek jeśli gwint to 10 to będzie tego trochę:
hi tu troszkę o przeróbkach tu jest dobra cena pozycja 37.

Wystarczyło poszukać leniwy Misiek!!!

Pozdro.
  
 
Kafi: gwint będzie miał taki, jaki zrobi w trójniku (bo bez tego się nie obejdzie). Jest tylko pytanie, jak to będzie wyskalowane. Każdy czujnik jest dostosowany do konkretnego wskaźnika Przydałby się jeszcze manometr olejowy do uruchomienia całości.

Misiek: właśnie coś takiego jak na 1-szej pozycji od Kafiego
Pozdro.
  
 
Dziękuję chłopaki Jade na szrot i biorę oryginalny Toyoty...

Pozdrawiam
  
 
wreszczie konkret!!!
  
 
Cytat:
2005-11-15 20:11:09, MisiekII pisze:
Dziękuję chłopaki Jade na szrot i biorę oryginalny Toyoty... Pozdrawiam



Nie mają
  
 
oo, na tym zdjęciu jest ustrojstwo spod którego podlewa mi olejem fajnie, teraz już wiem czego szukać pytanko gdzie?? z góry dzięki za wszystkie sugestie pzdr m
  
 
Sieć Japan Cars

A już myślałem, ze będzie totalna klapa z tego wątku
Pozdrawiam
  
 

www.jcauto.krakow.pl/
http://www.jcauto.pl/
http://www.wimsc.pl/

+ rabaty z TKP
http://www.forum.toyota.org.pl/viewtopic.php?t=3173&highlight=auto
  
 
Cytat:
+ rabaty z TKP http://www.forum.toyota.org.pl/viewtopic.php?t=3173&highlight=auto



Zebys tylko nie narobił czasem rabanu

Centrala to centrala tam pdajesz nr. klienta i koniec a reszta czyli filie, oddzialy to juz roznie bywa z tego co slysze

TKP to TKP takie info juz lepiej priv-em dawac przynajmniej tak mi sie zdaje