MotoNews.pl
  

Kołpaki obrotowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie ?
Czy ktoś z sznownych użytkowników tego forum ma jakieś doświadczenie w używaniu takiego cuda?

Pytam z ciekawości.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=72108834
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=71565073



[ wiadomość edytowana przez: Rycho-25td dnia 2005-11-17 20:51:15 ]
  
 
to jest cudo??

rozpacz mnie ogarnia, oceniam to gówno na równi z "swiatełkami obrysowymi na wiatrowe dynamo"
Zork to był hit i przełom w tuningu w pierwszym półroczu 2005
teraz czas na highendowe spinnery
  
 
hm, doświadczenia będę chciał nabyć...
od dłuższego czasu chorobna ciekawość mnie bierze jak wygląda taki ekstremalny przejaw wieśniackich upodobań kierowców roztrzaskujący się o latarnię np (chociaż co taka latarnia winna że kołpak ze spinnerem w nią uderzy?)

Błagam, nie pisz tylko że rozważałeś montaż czegoś takiego do Omegi...
Ciekawość to pierwszy stopień do piekła (forumowego również )

EDIT: Piotr mnie ubiegł :>
odnośnie tych obrysówek: one nadal są na allegro

Ehhh, stawiam je na równi z tym ziomalskim magnetyzerem


[ wiadomość edytowana przez: zork dnia 2005-11-17 21:34:55 ]
  
 
Popieram niżej podpisanych Kolegów, takie kołpaki to WIOCHA !!!
  
 
ja do tych kołpaków to jeszcze rączkę od wózka z hipermarketu dorzuciłbym na dachu wtedy napewno super sport by była. pozdrawiam
  
 
Bardzo ale to bardzo podobają mi się dowcipne wypowiedzi kolegów uśmiecham się za każdym razem jak je czytam.

Oczywiście że takiej profanacji na Omesi bym nie zrobił, interesuje mnie tylko wytrzymałość tego wynalazku z USA (bodajże).

Acha ale ta rączkę od wózka z hipermarketu i to jeszcze na dachu
to całkiem ciekawa propozycja !!

Może ktoś ma jeszcze coś do dodania, w ten sposób może wyjść wypasiona FURA !!!

Pozdrawiam
  
 
Rycho nie podpuszczaj ...
  
 
To jest wypasiona FURA
  
 
takie bajery to murzuni do tiwi zakładają jako dodatek do wielkich złotych łańcuchów na szyje kręcąc kolejny teledysk z cyklu ajm boss mada faka
oczywiście nie brać mojego porównania jako rasizm!!!!!grrrr
bo sam go nie trawie!
  
 
orzeszku
kto mieszka blisko Wałbrzycha?

kontynuując wątek spinnerów - wynalazek amerykański to był, ale w felgach... kołpaków komentować mi się nie chce

co do zrobienia wypasionej fury...
Cytat:
efekt prawie czteroletniej pracy naszego kolegi z Zespołu Zasadniaczych Specjalnych Szkół Samochodowych w Parolach, Talenta.

Samochód matka to dość egzotyczny w naszych warunkach Hindustan Ambassador (indyjska mutacja Austina Oxford'a) z 1994 roku. Silnik pochodzi z TVR'a V8 S, 4,4 litra i bazowo 332 konie. Do tego potężna turbosprężarka z Ziła 4105, cały dół silnika (przerobionego na dolnozaworowy) został skuty, górę dopasowano z legendarnego V8 Rovera. Całość rozwiercono do pojemności 5,2 litra i dodano jeden cylinder w układzie Wankla. Układ przeniesienia napędu pochodzi z kolejnego indyjskiego auta, terenowej Mahindry CJ 340 - nie da się go zajezdzić. Skrzynia biegów została przerobiona ze skrzyni redukcyjnej tegoż samochodu, wzmocniono ją przy współudziale inżynierów firmy Tofas. Ma tylko 3 przełożenia, nie jest synchronizowana, dzięki czemu można zmieniać biegi szybciej niż w kłówce. Elementy nadwozia wykonano z włokna rubinowego i maty owsianej. Masę własną zredukowano z 630 kilogramów do 600. Niewiele? Ale policzcie ile waży silnik V8! Obecnie samochód ma instalacje podtlanku azotu w formie stałej (specjalnie obniżona temperatura), co daje przyrost mocy rzędu 80 koni na cylinder (a jest ich 9!). Osiągi? Hamownia okołoosiowa pokazała, że bez strzału silnik ma moc 615 koni. Ze strzałem nie było mierzone, z ciekawostek powiem, że na każdy przejazd potrzeba 5 litrów zamrozonego podtlenku i 200 gram suchego lodu! System chłodzenia wapnem gaszonym. Co ciekawe samochód przystosowano do napędzania przepracowanym olejem rzepakowym, który ma większą kaloryczność (szczególnie ten po smażeniu pączków). Przyspieszenie 0-100 na specjalnych, bieżnikowanych oponach o bardzo ciepłej mieszance (temperatura opon jest niezależna od temperatury otoczenia i wynosi 60 stopni na osi tylnej i 52 na przedniej). Hamulce - bębny z przodu dla redukcji masy, z tyłu układ oparty o 32 żyłki Shimano. Z przodu "wózeczek" zapobiegający stawaniu na przednich kołach podczas hamowania.

Czas na 1/4 mili w warunkach ulicznych (samochód to street-legal, nie będzie brał udziału w żadnych zawodach) uzyskał czas 10,123499 sekundy (mierzone stoperem), bez podtlenku! Zdjęcia i film pełnometrażowy z budowy i jazd testowych ma GIW. Co ciekawe auto przejechało także słynną północną pętle toru w Cząstkowie szybciej, niż rallycrosoowa Xsara Picasso!


wygląda tak
a jeździ tak

  
 
No co Wy koledzy nie dajcie się prosić !!!

Jak szaleć to szaleć dodajcie jeszcze parę ciekawych linków lub własnych pomysłów, puśćcie wodzy fantazji napewno będzie ciekawie.
... i to co TYGRYSKI lubią najbardziej ...!!


Pozdrawiam
  
 
eee tam

widziałem mb 124 na takich kołpakach i naprawde to ładnie wyglądało
  
 
a nełony też miał?

Takie kołpaki (dla mnie) są jeszcze bardziej przykre od tych z imitacjami tarcz hamulcowych

ale "nie to co ładne tylko co się komu podoba"
  
 
cóż,
widziałem ów wynalazek na żywo
i przyznam, wygląda nieźle.
dla porównania -
znajomy posiada jedyne chyba w moim regionie
polerowane alu 19" ze spinnerami,
oczywiście efekt made in USA jest o niebo lepszy
niż oszczędnościowy wynalazek made in Poland, ale...
wrażenie na ludziach robi podobne
powiem więcej - mam "fioła" na punkcie felg alu,
znam się na tym dość dobrze, a patrząc z pewnej odległości-
byłem przekonany że to alu + spinnery...

  
 
Cytat:
wrażenie na ludziach robi podobne


więc kto to widział na żywo ten chce to mieć
  
 
Bo cały wygląd samochodu to obniżone zawieszenie i fajne alusy.
Zeby nie wiem jak piękny był samochód a będzie stał na stalówkach, od razu dyskwalifikacja.
Co do kołpaków to najładniejsze są oryginalne.
  
 
http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/71/7176/717663/71766339
  
 
Wszystko jest kwestią gustu-Jeden lubi rybki ,a drugi akwarium
Wewnatrz tez można zainstalowac zestaw luster - jak lymuzyna to niech ma
  
 
Popieram Sebe nie ma to jak ladne alusy
  
 
alu na lato a stalówki na zime
a jak kołpaki to orginał.......
takie moje zdanie