Akcyza do końca roku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Akcyza
  
 
Nie wiem co o tym myslec. Mysle, ze nie bedzie tak zle. Mam zamiar na poczatku roku sprowadzic sobie auto-rowniez Omege kombi z rocznika 2003 tyle, ze z mocniejszym silnikiem. Ciekawy jestem ile w/g nowego podatku bede musial zabecalowac???
  
 
Podatek będzie rósł wraz z pojemnością pojazdu czyli nic ciekawego a do tego jeszcze norny EURO
  
 
Nav - z tego co ja się dowiedziałem za samochód o pojemności 3000 cm3 spełniający normy Euro III zapłacisz podatku 6.000zł
odpowiednio :
Euro IV - 1 zł za cm3
Euro III- 2 zł za cm3
Euro II - 3 zł za cm3
Euro I - 4 zł za cm3
Dodatkowo do kosztów pierwszej rejestracji w Polsce trzeba będzie doliczyć 500zł opłaty za przyszłe złomowanie samochodu
  
 
To już lepiej tu wyrwać silnik 3,0 i go wsadzić
  
 
Cytat:
2005-12-10 18:25:37, egoon pisze:
Nav - z tego co ja się dowiedziałem za samochód o pojemności 3000 cm3 spełniający normy Euro III zapłacisz podatku 6.000zł



No zes mnie pocieszyl
Czy jest juz konkretna data kiedy to gowno wchodzi w zycie?
  
 
Ja natomiast czytałem w prasie motoryzacyjnej, ze od nowego roku ma byc wprowadzony podatek utylizacyjny. Za kazde auto ściągniete z zagranicy bedzie trzeba płacic zryczałtowaną kwotę 500 PLN.

slyszeliscie cos o tym ?
  
 
Cytat:
2005-12-10 18:25:37, egoon pisze: Dodatkowo do kosztów pierwszej rejestracji w Polsce trzeba będzie doliczyć 500zł opłaty za przyszłe złomowanie samochodu


SABLE a czytałeś wątek od dechy do dechy
  
 
W sumie..., tak

Mam wrazenie, ze nic pewnego z tym podatkiem ekologicznym uwarunkwanym od pojemnosci samochodu, rocznika i normy emisji spalin.
Chociaz w RP wszystko jest mozliwe.
  
 
o ile dobrze kojarzę,
nawet stare MV6 spełnia wysoką normę EURO III.
jeśli wczytamy się w tekst, auto stare spełniające jednocześnie wyższą normę będzie objęte niższą opłatą.
czyli - przynajmniej w Omesiach - może nie będzie tak źle

a cały cyrk przez lobby dealerów aut nowych, którym ostatnio nawet taka szmata jak auto-świat zaczyna przyklaskiwać.
a jeśli ja, do cholery, cenię sobie dobrą używkę sprowadzoną samodzielnie za kilkanaście tys pln zamiast nowej i nafaszerowanej elektroniką sterty problemów za kilkaset tys pln... ?!?!?
  
 
Cytat:
2005-12-11 16:56:28, 7gsi pisze:
..... a cały cyrk przez lobby dealerów aut nowych, którym ostatnio nawet taka szmata jak auto-świat zaczyna przyklaskiwać. a jeśli ja, do cholery, cenię sobie dobrą używkę sprowadzoną samodzielnie za kilkanaście tys pln zamiast nowej i nafaszerowanej elektroniką sterty problemów za kilkaset tys pln... ?!?!?



jakbyś miał wizje bankructwa, jaką ma co drugi dealer samochodów nowych to też byś robił wszystko aby ograniczyć import samochodów używanych z zachodu, a po drugie to nie lobby dealerów tylko producentów samochodów
  
 
Cytat:
2005-12-11 16:56:28, 7gsi pisze:
, cenię sobie dobrą używkę sprowadzoną samodzielnie za kilkanaście tys pln zamiast nowej i nafaszerowanej elektroniką sterty problemów za kilkaset tys pln... ?!?!?


święte słowa
za 2 dychy ściągasz sam konkretny samochodzik a w salonie możęsz popierdzieć fiatem panda do którego wstyd podchodzić albo strach że sie coś zepsuje
  
 
2 dychy panda?
to chyba w promocji 50 na 50 ?
taka padlina to wydatek rzędu 30 tyś
  
 
30????
to już jest zbrodnia.......
chłop który mi parkiet robił przytargał 3 tyg temu ome a 93 rok ostatni wypust od babci nie od turasa i handlarza czerw. metalic w caravanie za 350 euro fakt biedna wersja 2.0 ale za tą kase to szok!!!nie chciałem uwierzyć ale cóż taki lajf

ortografia

[ wiadomość edytowana przez: fomin dnia 2005-12-11 21:19:44 ]
  
 
Cytat:
to nie lobby dealerów tylko producentów samochodów


Cegiel, że tak z ciekawości spytam,
którzy to producenci samochodów z naszego kraju tworzą to lobby?
fiat czy ex daewoo?