Avensis I i drżenie na jałowym

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Znajomy powiedział mi dziś, że mam do wymiany poduszki pod silnikiem, bo samochód wpada w drgania na biegu jałowym.

Nie znam się na tym więc powiedzcie mi po czym poznać iczy rzeczywiście trzeba by wymienić?

Ja tam przesadnego drżenia nie zauważyłem może dla tego, że nigdy nie miałem diesela i uznałem to za normalne...

Ile taka ewentualna impreza będzie mnie kosztować?

Paweł

Wg mnie póki poduszki nie naderwane lub nie powyginane to są dobre. A drgawek trzeba szukać już w samym silniku, o ile rzeczywiście są zbyt duże, bo w końcu to diesel.

Kurcze, tak jak u mnie a o ile nowszy model...
Ale ja nadal nie wierze ze ten typ tak ma

Swoop - masz mozliwość nakręcenia mini-filmu na cyfrówce? - zobaczyłbym czy to tak jak u mnie..

Ja wymieniłem poduszki pod silnikiem i 0 (ZERO) poprawy. Jedynie rzuca mniej silnikiem podczas jazdy. Zostają jeszcze te boczne, ale one na pewno drogie są

Jakie masz obroty biegu jałowego?

Pozdrawiam

ostatnio przerobiłem to w swojej ave(tyle że nie diesel)zaczęła mi ostro drżeć na wolnychobrotach.sprawdź czy dolne poduchy nie są wyrwane,jak są wporządku to poluzuj wsazystkie poduszki i odpal na chwilę samochód,potem podokęcaj śruby i powinno pomóc.(u mnie pomogło)weż teź poprawkę na niskie temperatóry,guma też twardnieje pod wpływem mrozu.a czy przypadkiem nie odkręciłeś żadnych ciężarków przy poduszkach?

swoop a mierzyłeś sobie cisnenie sprezania ?
Olej Ci cos bierze ?

Cytat:
2005-12-17 18:33:56, korek47 pisze:
ostatnio przerobiłem to w swojej ave(tyle że nie diesel)zaczęła mi ostro drżeć na wolnychobrotach.sprawdź czy dolne poduchy nie są wyrwane,jak są wporządku to poluzuj wsazystkie poduszki i odpal na chwilę samochód,potem podokęcaj śruby i powinno pomóc.

Dolne poduszki są nowe!