MotoNews.pl

POLONEZ Coupe - Potrzebne wszelkie zdjęia do stronki

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej!

Chodzi mi po głowie założenie stronki o magicznym samochodzie jakim jest POLONEZ 1,5X Coupe... Kieruję sie do was z prośbą o pomoc w stworzeniu witryny poświęconej. Chodzi o to, że są potrzebne wszelkie zdjęcia "Coupetki", jakieś opisy... Dosłownie wszystko, co macie
Również chciałem poprosić Adamus-a i innych specjalistów w dziedzinie wiedzy na temat Coupe, o pomoc w stworzeniu opisu, danych technicznych itp. Ja niestety jestem tylko "początkującym" miłośnikem poldka
Miałoby to mieć podobny wygląd i przeznaczenie, jak moja stronka o równie fajnym autku, czyli o Zastavie 1100p
Co Wy na to?
Nie myślcie, że to się skończy na gadaniu, bo słowa staram sie dotrzymać!

P.s. Chciałem przy okazji sie dowiedzieć, czy nie ma nikt na zbyciu znaczka na atrapę do PN-a Coupe?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Piotrek

www.polonez-coupe.szmyd.pl

myśle że coupe nie jest aż tak ogólnopublicznie dostępne, wiec na wszystkich stronach będzie to samo, te same foty... etc.

taxi - Lajka Cie wyprzedził

ale może mu pomożesz w kwesti graficznej i html bo szczerze powiedziawszy źle mi się przegląda stronę Lajki a szkoda bo merytorycznie napewno może być dobra

Heh stronke przebuduje.
Mam już kolejne artykuły - kwestia dołączenia.
Trzeba uzbroić się w cierpliwość - sesja mnie teraz zastała.
Pozdrawiam.

Z resztą nie tylko on

-Tutaj- coś ode mnie

Jezeli chodzi o strony internetowe poswiecone Polonezowi Coupe jest ich bardzo wiele np.taka:
www.polonezcoupe.friko.pl
Niestety jezeli chodzi o strone merytoryczna sa kiepskie.