Przerywa gasnie a po chwili działa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ma taki problem, wczoraj zaczelo cos mi auto przerywac, wziolem sie z tata za sprawdzenie co to moze byc, znalezlismy ze membramka na gazniku byla walnieta i lecialo paliwo wymienilismy i jest oki. ale mam taki problem, jak jade autem jedzie normalnie ale jest taki moment jak by iskry nie bylo, lub nie wiem co , jade i po chwili daje mu gazu a on zaczyna szarpac, takjest przez moment i wszystko wraca do normy. dzieje sie tak na gazie i na benzynie, pomozcie jesli możecie. aha i nie wiem czy to dobrze ale mam swiece strasznie czarne, ale dym z rury nie leci czarny a było by chyba tak jesli by palil olej. moze byc modół, źle ustawiony zapłon, lub co jesczze???
  
 
istnieje mozliwosc ze modul zaplonowy zaczyna swirowac
ale wtedy to raczej calkiem gasnie i sa problemy z zapaleniem auta
  
 
to jest to ze auto pali na dotyk, nawet gazu nie musze dawac i zapali, oczywiscie jak jest cieply. a moze szwankowac tez cewka ??? dzisiaj sprawdzilem iskre na swiecach. wydaje mi sie jakaslabiutka, taka cieniuteńka, kiedys miałem WSK-ke i w niej miałem iskre taka ze by "konia zabiło". moze też coś być z aparatem??? aha a wczoraj jeszcze zrobiłem tak ze wziołem zwarłem + z akusia z jednym i drugim zaciskiem cewki, tzn dotykałem kabelkiem(przy wyłaczonym zapłonie) i tykał elektromagnes wolnych obrotów i tak jakby wydawało mi sie ze przeskakuje iskra pod kopułką .
  
 
Pojedz w jakies ciemne miejsce, ale takie ultra ciemne. Posiedź tam z 10minut zeby oczy przyzwyczaic. Maska do góry i obejrzyj dokładnie okolice układu zapłonowego, kabli, świec. Ja jak miałem podobne problemy, to wylukałem, że iskry uciekały wszystkimi drogami. Może być jeszcze walniety króryś z kabli WN. Na wolnych będzie ok, ale jak dodasz gazu, to kicha.
  
 
czarne swiece?Ja bym obstawiał ze jest troszeczke zły skład mieszanki a moze i troszeczke silnik jej za duzo dostaje i dlatego przy dodawaniu gazu zaczyna sie dusic bo ja zalewa a jak złapie obroty wyzsze to silnik jest w stanie przepalic tą nadwyzke A duzo ci pali ta łada? a to ze pali na dotyk to znaczy ze dostaje duza dawke paliwa czyli tak jaby pracowała na ssaniu
  
 
nie wiem ile mi pali jak teraz bo jak zaczalem grzebac to sciagałem gaznik i zobaczyłem ze mam rurke ktora idzie od odpowietrzenia pokrywy zaworów do filtra powietrza jest zatkana taka biała substancja ktora sie wydziela z oleju, tzw. parowanie wody. ostatnio zatankowalem za 50 zł i mamnarazie 170 km zrobione. troszke za duzo pali tak mi sie wydaje, oczywiscie mowie o gazie.
  
 
U mnie problemy z przerywaniem pracy najczęściej powodowała elektryka, więc tak jak Dcnt bym postawił na moduł. Dodatkowo jeśli masz gaz, to powinieneś częściej zmieniać przewody WN, itd. niż przy zwykłym zasilaniu tylko benzyną
  
 
no i działa , modułowi coś odwalało i kupiłem na szrocie jakis made in germany i działa. dzieki wszystkim za podpowiedzi. POZDDROWKA
  
 
widze, ze problem rozwiązany, ale chce dać jeszcze jedną rade dla tych u których występują podobne objawy. nie musi to być koniecznie związane z elektryką czy gazem. Miałem tak i przyczyną był docisk sprzęgła. Dla tego szarpała niemiłosiernie jak dodałem mocniej gazu i przy wrzuceniu 2 biegu. po wymianie docisku i tarcz chadza elegancko. pozdrawiam.