MotoNews.pl
  

Serwis BMW.Czy napewno warto???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wlaśnie umówilem się na wizyte w serwisie BMW.Auto-Breczko białystok.Jade bo juz zaden mechanik nie moze pomoc ani elektromechanicy rozkaladja rece.Tylko mam pytanie czy ta fachowa pomoc jaka deklaruja wlasciciele serwisow napewno mi pomoze.Powiem jeszcze ze za diagnoze mojej e32 730r6 na gazie krzykneli 270zl nie znam sie ale kiedy moj kumpel zalecial sie spytac to powiedzieli 150zl ale to chyba do samochodu bez gazu.Prosze o wasze opinnie i doswiadczenia z serwisem I czy ta cena to nie jest za drogo?
  
 
w czestochowie taka diagnoza ale bez gazu kosztuje 50 zł
  
 
w Warszawie za diagnoze w serwisie bmw u Fusa 300 czy 350 pln. pytałem się z ciekawości jak kupowałem zaprawkę.
kosmos
  
 
Witaj
Parę dni temu odwiedziłem właśnie ten serwis. Pojechałem sprawdzić w E38 olej w skrzyni Auto stało na warsztacie około 3 godzin. przy okazji podłaczyli silnik do kompa, spawdzili sondy, skasowali błędy, uzupełnili olej w wspomaganiu, spawdzili stan pasków i innych pierdół. jak mi wręczał fakturę to byłem po tym wszystkim trochę niespokojny, ale okazało się, że do zapłaty mam 97zł!. Na drugi dzień zadzwonili do mnie z centrali BMW na Polskę z pytaniem czy byłem zadowolony z pracy serwisu.
I jeszcze jedno, kupowałem uszcelkę pod dekiel i w serwisie zapłaciłem 70 zł mniej niż za podróbkę w normalnym sklepie
Świat chyba stanął na głowie
Pozdrawiam
piotreq
  
 
Kwota jak dla mnie bardzo wysoka.
Z serwisem BMW trzeba uważać. Kolega który był miło rozczarowany, może się kiedyś rozczarować ponownie ale niemiło
takie działanie może byc próba zachęcenia klienta, a w przyszłości możnz go zdrowo zczesać.
To są prywatne firmy i ceny mogą mieć różne, może są i takie które stosują uczciwe ceny.
Pytałem ostatnio w serw. BMW w Katowicach o koszt wym. oleju skrzynia + most w E30 - 350 zł. To zdzierstwo.
  
 
Milas, zgadzam się z tym co piszesz. Może odzywam się bez potrzeby, ale coś napiszę. W Łodzi w serwisie BMW na Aleksandrowskiej czujnik temperatury (ten podający odczyt na sterownik) do silnika m20 kosztuje 100zł, i to nie VDO, taki jak miałem. Poza tym odebrał telefon jakiś "fachura" i nie wiedział o jaki silnik chodzi !!!!!!!!!!! Nie wieział o istnieniu m20!!! Potem stwierdził że go nie ma w komputerze, nie znał real.oem, ale jakoś "doszliśmy" (bo mówiłem głównie ja) po modelu, że 320 z 87 roku, i że czujnik na termostacie sie znajduje i że to ten z dwoma pinami, wyglądający troche jak świeca zapłonowa i stwierdził, że za trzy (!!!!!!!!!) dni mógłbym po niego przyjechać. Dodam że w sklepie z częściami do aut zachodnich kosztuje taki czujnik 20zł (nie VDO wprawdzie, ale za to znajduje to odbicie w cenie; zresztą można też taki za max chyba 70zł zamówić) i jest dostępny jak najbardziej od ręki.
Normalnie polecam. Fachowcy pełną gębą!!! Przy okazji pozdrawiam panów z serwisu:

Co do wymiany oleju, to zawsze sam to robię. Koszt za olej do silnika + filtr + oleje do skrzyni i mostu to sto kilkanaście zł. (Mobil1 i Texaco, nie z beczek).
Ale serwisy oczywiście są różne...
pozdr
  
 
Cytat:
2006-03-18 10:41:28, Milas pisze:
Kwota jak dla mnie bardzo wysoka. Z serwisem BMW trzeba uważać. Kolega który był miło rozczarowany, może się kiedyś rozczarować ponownie ale niemiło takie działanie może byc próba zachęcenia klienta, a w przyszłości możnz go zdrowo zczesać. To są prywatne firmy i ceny mogą mieć różne, może są i takie które stosują uczciwe ceny. Pytałem ostatnio w serw. BMW w Katowicach o koszt wym. oleju skrzynia + most w E30 - 350 zł. To zdzierstwo.



Ale za samą wymiane czy razem z olejem ?? Ja kiedyś chcialem kupić oryginalny olej bmw i usłyszałem 100zł / litr !!! Ponieważ wchodzi go 8 plus wymiana i filtr wiec jakies 1000 nie moje
  
 
Musze przyznać ceny jak to w serwisie wysokie.Trochę się zawiodłem.Regulacja zaworów w serwisie to koszt 150zł.Diagnoza za pomocą komputera nic nie wykazała jedynie brak dostępu do jednostki sterującej pracą silnika tylko zastanawiam czy nie potrafili dotrzec do kompa za pomocą ich sprzętu specjalistycznego czy ich machanik nie miał siły śrubki od obudowy odkręcić (to są fakty)hhaa.Dzis wpiołem drugi komp i coś mi nisko obroty trzyma , trzesie sie jutro chyba zmienie na jeszcze inny.Zaplacilem łącznie 366zl w zamian otrzymalem 4 informacje odnośnie usterek:-zerwany gwint na 1 ze śrub od pokrywy zaworów(koszt naprawy 80zl-podziekowalem ladnie rezygnując)
-zużyte krzywki wałka rozrządu z przodu silnika
-niedokręcona sruba listwy smarjującej wałek
-naprawatuningowanie jednostki sterującej silnikiem
Czy warto chyba tak ja sie ciesze bo mi na wolnych na straym kompie nie trzesie __pozostała kwestia dlugiego kręcenia__ a wałek to sobie poczeka o POZDRAWIAM BEMKOWICZÓW
  
 
Cytat:
2006-03-20 22:04:20, lukasz730 pisze:
Musze przyznać ceny jak to w serwisie wysokie.Trochę się zawiodłem.Regulacja zaworów w serwisie to koszt 150zł.Diagnoza za pomocą komputera nic nie wykazała jedynie brak dostępu do jednostki sterującej pracą silnika tylko zastanawiam czy nie potrafili dotrzec do kompa za pomocą ich sprzętu specjalistycznego czy ich machanik nie miał siły śrubki od obudowy odkręcić (to są fakty)hhaa.Dzis wpiołem drugi komp i coś mi nisko obroty trzyma , trzesie sie jutro chyba zmienie na jeszcze inny.Zaplacilem łącznie 366zl w zamian otrzymalem 4 informacje odnośnie usterek:-zerwany gwint na 1 ze śrub od pokrywy zaworów(koszt naprawy 80zl-podziekowalem ladnie rezygnując) -zużyte krzywki wałka rozrządu z przodu silnika -niedokręcona sruba listwy smarjującej wałek -naprawatuningowanie jednostki sterującej silnikiem Czy warto chyba tak ja sie ciesze bo mi na wolnych na straym kompie nie trzesie __pozostała kwestia dlugiego kręcenia__ a wałek to sobie poczeka o POZDRAWIAM BEMKOWICZÓW

co to za serwis nawet ci gwintu nie poprawili takie coś to ja bym zrobił