Przygotowanie auta do Kozackich wertepów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wraz z moją ukochaną podjeliśmy decyzję w wyjezdzie na tegororoczną edycję Kozackich Wertepów na Ukraine na początku lipca. Niezbędne bedzie przygotowanie auta pod tym kątem. Jakoże jestesmy początkujący wszelka pomoc bedzie mile widziana.
Mam pare pytan :
Co sie lubi zepsuć w terenie a dobrze miec to przy sobie ?
Jak wygląda kwesta szczelności i jak by można to zbadać ?
Co mozna zrobic z podłogą jeśli pod dywanikami sa tylko resztki jakiegoś kartonu z folia i pod tym goła karoseria ??
Jakie opony terenowe polecacie - najlepiej na felgi fabryczne bo nie sadze zeby było nas stać na zakup doddatkowych felg.
Czekam na wskazówki . pozdrawiam .
  
 
Sprzęgło Najlepiej Sachsa- 3000240001 - pasuje do nivki dobrze i jest wytrzymałe. A oponki Mud-Terrain T/A - znajdziesz je na fabryczne felgii ale trochę kosztują i napewno trzeba coś podciąć
  
 
CO ty na takie opony ?? http://www.pphjanpol.pl/opona_cennik/index.php?prod_id=72
  
 
Osobiście jestem raczej zwolennikiem szerszych rozmiarów opon - ale wiadomo że kazdy ma swoje preferencje. Jeśli chodzi o nalewki z JAnpola to dla siebie gdybym tam kupował to wziąłbym bieżnik URAGANO http://www.pphjanpol.pl/opona_cennik/index.php?prod_id=44
ale jakiś mały wybór tutaj i ceny tez nie rewelacyjne...
  
 
ja też mam drobne ubytki w podłodze, ale ... czego to polak nie potrafi... u mnie koszt podłogi to ok 1300 pln tzn blacha 1,2mm i migomat 160A no i oczywiście trochę zacięcia.
  
 
podłoga chyba nie wymaga az takiej ingerencji chodzi mi o wartwę pomiędzy karoserią a "dywanikiem" teraz przypomina to rozpuszczoną tekturę wymieszaną z folią. pozdrwaiam
  
 
Potrzebuje wskazówek dotyczących miejsc do których można spokojne podpiąć line od wyciagarki : rozumiem że z przodu w dwóch otworach do których normalnie line holowniczą się podpina a z tyłu, mam hak to może do haka jak to wygląda w praktyce . pozdrawiam