Skoki obrotów, nierówna praca, wyłączanie się cylindra HELP!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
PACJENT:
- Corsa A 1.0 City '91

OBJAWY:
- ciągłe drganie wskazówki obrotomierza na biegu jałowym o ok 50-100obr/min
- chwilowe spadki pracy na biegu jałowym nawet o ok 200 obr trwające dosłownie moment
- chwilowe spadki pracy silnika podczas jazdy o ok 200 - 300
- chwilowe przerwy pracy jednego z cylindrów (szczególnie podczas deszczu) i nierównomierna praca pozostałych
- spalanie 9,2 w mieście

DOTYCHCZASOWE BEZSKUTECZNE LECZENIE:
- nowa kopułka BOSH
- nowy palec rozdzielacza BOSH
- nowy przerywacz zapłonu BOSH
- nowe świece BOSH
- nowe kable wysokiego napięcia JANMOR
- cewka zapłonowa

Wstrzymałem się z wymianą aparatu zapłonowego, ponieważ przerwa według badania szczelinomierzem podczas pchania auta na 4 biegu wynosi dla każdego z cylindrów 0.4 mm (+-0.1 mm błąd pomiaru) i niewyczuwam luzów a aparat był wymieniony ok 7 miesięcy temu na używany. Możliwe że podczas o wiele większej prędkości obrotowej przerwa wygląda inaczej???

CZY JEST NA SALI LEKARZ KTÓRY MIAŁ DO CZYNIENIA Z PODOBNYM PRZYPADKIEM???

Jeżeli problem leży w aparacie, to czy jest możliwe zamontować jakiś inny, lepszy aparat od innego modelu??? Dlaczego silnik słabnie zazwyczj podczas deszczu, przecież do aparatu nie pada?!
Ewentualnie, jeżeli taki typ aparatu musi pozostać, to gdzie można w warszawie i okolicach tanio zregenerować aparat???

POZDRAWIAM I Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA PORADY!
  
 
Cytat:
2006-04-03 23:51:22, steavmaster pisze:
PACJENT: - Corsa A 1.0 City '91 OBJAWY: - ciągłe drganie wskazówki obrotomierza na biegu jałowym o ok 50-100obr/min - chwilowe spadki pracy na biegu jałowym nawet o ok 200 obr trwające dosłownie moment - chwilowe spadki pracy silnika podczas jazdy o ok 200 - 300 - chwilowe przerwy pracy jednego z cylindrów (szczególnie podczas deszczu) i nierównomierna praca pozostałych - spalanie 9,2 w mieście DOTYCHCZASOWE BEZSKUTECZNE LECZENIE: - nowa kopułka BOSH - nowy palec rozdzielacza BOSH - nowy przerywacz zapłonu BOSH - nowe świece BOSH - nowe kable wysokiego napięcia JANMOR - cewka zapłonowa Wstrzymałem się z wymianą aparatu zapłonowego, ponieważ przerwa według badania szczelinomierzem podczas pchania auta na 4 biegu wynosi dla każdego z cylindrów 0.4 mm (+-0.1 mm błąd pomiaru) i niewyczuwam luzów a aparat był wymieniony ok 7 miesięcy temu na używany. Możliwe że podczas o wiele większej prędkości obrotowej przerwa wygląda inaczej??? CZY JEST NA SALI LEKARZ KTÓRY MIAŁ DO CZYNIENIA Z PODOBNYM PRZYPADKIEM??? Jeżeli problem leży w aparacie, to czy jest możliwe zamontować jakiś inny, lepszy aparat od innego modelu??? Dlaczego silnik słabnie zazwyczj podczas deszczu, przecież do aparatu nie pada?! Ewentualnie, jeżeli taki typ aparatu musi pozostać, to gdzie można w warszawie i okolicach tanio zregenerować aparat??? POZDRAWIAM I Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA PORADY!