Która wybrać -polerka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam którą polerke mozecie polecic dla amatora lsniacej karoserii taką czy taką chodzi mi o to która jest wygodniejsza w uzyciu i daje wieksze możliwości
ps znudziło mi sie juz machanie sciereczką
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: aprzem dnia 2006-04-11 01:32:12 ]
  
 
Cytat:
2006-04-11 01:30:54, aprzem pisze:
Witam którą polerke mozecie polecic dla amatora lsniacej karoserii taką czy taką chodzi mi o to która jest wygodniejsza w uzyciu i daje wieksze możliwości ps znudziło mi sie juz machanie sciereczką pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: aprzem dnia 2006-04-11 01:32:12 ]



Rada profesjonalistów z firmy Abel Auto - polerka powinna być niskoobrotowa i o dużej mocy.

  
 

większość polerek ma obroty okolo 3 tyś - czy to są niskie - a skad mam wiedzieć???
Wiec ja ponowie pytanie - którą z nich wybrać ?
  
 
Ja bym brał taką przypominającą kątówke. Duży zapas mocy
Polerka powinna mieś prędkość max w zakresie 2500-3000.
  
 
Cytat:
2006-06-23 11:53:53, Randal_ pisze:
Ja bym brał taką przypominającą kątówke. Duży zapas mocy Polerka powinna mieś prędkość max w zakresie 2500-3000.



3 tys obr to ma chyba zwykła gumówka taka ta mała no to co niby mozna dać koncówke od polerki i jechane - ja myslałem że to wolniej sie kręci
  
 
Zwykła kątówka ma dużo więcej (około 10 tyś obr/min). Jak użyjesz jej jako polerki to przegrzejesz/zniszczysz lakier!!
  
 
Cytat:
2006-06-27 08:59:27, Randal_ pisze:
Zwykła kątówka ma dużo więcej (około 10 tyś obr/min). Jak użyjesz jej jako polerki to przegrzejesz/zniszczysz lakier!!



ale nie ta wielka tylko mała to moja ma 2200 onr/min taki badziew za 30zł
  
 
No jeżeli ma 2200 to możesz polerować. Ale szlifierki kątowe nawet takie za 30zł z hipermarketu mają około 10-11tyś. obr/min.