Hamulce w ladzianie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no właśnie. jak poprawić skutecznośc hamowania. ja mam zamiar wywalić serwo lecz wpierw muszę poprawić fabrykę.
  
 
To wywal, pierwsze "jedynki" wogóle nie miały serwa i jeżdziły
  
 
kupę aut nie ma serwa i hamują. np vw t3. szukam sposobów na poprawę hamowania
  
 
Cytat:
2006-04-12 15:47:23, rogacek pisze:
kupę aut nie ma serwa i hamują. np vw t3. szukam sposobów na poprawę hamowania


Chodziło mi o to że były Łady które przy tych samych hamulcach, pompach itp nie posiadały serwa. A ja osobiście jeżdziłem Ładą z zepsutym serwem i też sie dało, tyle że trochę więcej siły trzeba było przyłożyć.
  
 
Cytat:
2006-04-12 15:09:19, rogacek pisze:
no właśnie. jak poprawić skutecznośc hamowania. ja mam zamiar wywalić serwo lecz wpierw muszę poprawić fabrykę.



można wymienić tarcze na większe i markowe.
ja przymierzałem się do tego w samarze. chciałem zamontować wentylowane tarcze od 112, ale pewnie skończy się na "wentylach" pod 13" z powodu posiadania takich felg zimowych.
pewnie będzie to brembo.
  
 
Cytat:
2006-04-12 16:02:53, Góral pisze:
można wymienić tarcze na większe i markowe. ja przymierzałem się do tego w samarze. chciałem zamontować wentylowane tarcze od 112, ale pewnie skończy się na "wentylach" pod 13" z powodu posiadania takich felg zimowych. pewnie będzie to brembo.


Tomku,jak chcesz zmieniać na hamule od 10 to zobacz na ofertę Taroxa.Oni oferują gotowe kity o zwiekszonej liczbie tłoczków i wydajniejszych klockach.Szczerze mówiąc,sam się nad takim zestawem zastanawiam
  
 
Za duzo to sie nie powalczy raczej. Ja bym zrobil tak, - kupil lucasy klocki(w porownaniu z oryginalami ktore nie hamuja wcale sa wysmienity)
Kupil nowe tloczki na przod, wymienil weze na takie w oplocie stalowym czy jakies tego typu.
Tarczy to chyba wentyli nie kupisz, jesli zalezy ci maksymalnie na efekcie, to kupil bym nowe, i albo nacial, albo nawiercil(gdziezs na ff chyba zdjecia byly wierconej)

Na tyl nowe tloczki, nowe bebny, szczeki jakies sportowe chyba mozna kupic, i nowy korektor sily hamowania + weze w oplocie.

To tyle jesli chodzi o fabryke.

A poza nia, to tak pompe hamulcowa od czegos innego - najlepiej dwie z mozliwoscia regulacji sily przod tyl(patrz auto Jonathana)

Na przod 4ro tloczkowe zaciski z volwo - ale tu trzeba robic nowa nazwijmy to flansze, na zacisk - a i tak ponoc cos wadzi o wachacz - wiec trzeba cos jeszcze dopasowac.

Na tyl, tarcze z zaciskami z duzego fiata.

Ponoc mozna jakos frezowac tloczki hamulcowe i skladac na smarze(miedziwym chyba czy jakims) aby sie nie zapiekaly.

No, do tego plyn sportowy(albo jakies lepsiejszy) Serwo bym zostawil - choc cos mi mowi ze miales problem zeby upchnac je u siebie z racji fiata pod maska.
Powodzenia
  
 
Cytat:
2006-04-13 09:55:17, simon2107 pisze:
Tomku,jak chcesz zmieniać na hamule od 10 to zobacz na ofertę Taroxa.Oni oferują gotowe kity o zwiekszonej liczbie tłoczków i wydajniejszych klockach.



a ceny? bo znalazłem jedną stronke, ale kwoty mnie powaliły...
  
 
Witam
A nie lepiej je porządnie wyremontowac?,..nowa pompa, cylinderki przewody i płyn?..nowe tarcze i porządne klocki, Ładzianka ma przecież niezłę hemple
  
 
może macie jakieś zaufane firmy co do elementów układu hamulcowego??
  
 
Tak, AvtoVaz... tzn.. oryginały fabryczne ,
poza tym można szukać zamienników Brembo, Ferrodo, etc.., Łada nie jest zbyt popularnym autem w sklepach z markowymi podzespołami, ale czasem po wysłuchaniu głupich porad w stylu: "lepiej zmień pan auto, nie szkoda pakować forsy w takiego grata?", udaje się coś fajnego trafić, Łada występuje we wszystkich niemal katalogach producentów wszelkiego dobra,
Tak naprawdę unikaj podrób typu Ukraina, Białoruś, szukaj podzespołow markowanaych przez AvtoVaz
  
 
hej a co powiecie na to

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=97074697
  
 
Białoruś.
  
 
Witam
Możesz śmiało kupic, jeśli trafisz tarcze Mikoda, producent polski, ale robi do wielu marek samochodów, mechanicy je chwalą jako tanie i dobre, uwazaj tylko byś ich nie zabił klockami np. białoruskimi firmy SKAR (CKAP), ja sobie spieprzyłem tym gównem nowiutkie tarcze, potem kupiłem, potem kupiłem jakieś niemieckie KRONER, dobrze hamują i są dość trwałe.
PS na tej aukcji cena za tarcze nie wali na kolana, jesli doliczyć koszt przesyłki to moim zdaniem nie warto ich kupować .
  
 
Cytat:
2006-04-13 20:42:43, Góral pisze:
a ceny? bo znalazłem jedną stronke, ale kwoty mnie powaliły...


Ja też znalazłem kilka stronek, ale rozpietość cen jest rózna:od 700 do 9000PLN z tym,że ta górna,to raczej nie do Łady.Możesz zadzwonić np. do Chojnackiego,widziałem,że ma w ofercie Taroxy i zapytać co,ile i za ile
  
 
Polecam Ferodo i Brembo
Ceny przyzwoite np. klocki do samary 45 PLN
tarcze Brembo (pełne) 140 PLN komplet
Natomiast do klasyków zapewne łatwiej szukać jako części do Fiata 124


pzdr
CHIO
  
 
Panowie witam po świtach i cieszę się, ze jestem w końcu w domu.
Mam pytanie, czy wiecie czy ktoś w ogóle toczy bębny z aluminium?? A może wiecie czy to się opłaca??
DEx
  
 
Tzn żeby z kawałka aluminium stworzyć bemben? Ale one nie są całe z alu bo to o co szczęki trą to stal hartowana chyba nawet.
  
 
Tzn to jest z zewnątrz Alu a wewnątrz stalowe czy jakoś tak. Wiadomo są „krzywe:, wiec albo pozostaje kupić nowe albo kombinować coś, z tymi i sam nie wiem czy to się opłaca bawić się w jakieś toczenie.
DEx
  
 
Oczywiscie, ze można je toczyć.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.