MotoNews.pl
  

LPG a kąt wyprzedzenia zapłonu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W związku z tym, że LPG ma a raczej powinno mieć ponad 100 oktanów chciałbym zapytać czy ktoś próbował przestawiać zwore przy komputerze od sterowania silnikiem (zetec 1,6 16V) służącą do przestawiania PB95/PB98, może opłacało by się przestawić i używać PB98 do odpalania, a na gazie mieć wiekszą moc i może by troszkę mniej palił.
Poza tym dobrze by było żeby ktoś ostatecznie wypowiedział się w kwestii ustawień, bo przegladając forum znalazłem kilka wersji z czego najczęściej powtarzała się: zwora jest = pb95, zwora usunięta = pb98, a nawet znalazłęm wersje że usunięcie zwory powoduje przejście w tryb pb 92.

Dodam że mam istalacje II generacji

[ wiadomość edytowana przez: gjw dnia 2006-05-29 17:23:56 ]
  
 
Trochę z innej beczki ale jeżeli chodzi Ci o zmiane kąta wyprzedzenia zapłonu to ja mam zewnętrzne cudo firmy BRC o nazwie wariator Orion. Robi robotę. Spalanie w dół ok 1l oczywiście gazu a dynamika do góry. Pozatym przy dosyć poważnym zubożeniu mieszanki próbowalem doprowadzic do "strzału" i o dziwo nie udalo sie. Jest jeszcze możliwość regulacji progu załączenia od obrotów, od czujnika TPS jak również zmiana LPG/CNG. Same plusy -jeden minus - cena ok 400PLN. Chyba że znajdziesz taniej