FSO 125p GTi 1.4 16V - rocznik 1988

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A wic jak nowy dział wiec i ja sie pochwale:

Gdy zakupiłem go w listopadzie 2004r wygladał mniej wiecej tak:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Po kilku miesiacach a mianowicie w czerwcu wyglad nieco sie poprawił:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

W miedzyczasie przybyło jeszcze pare zmian, głównie we wnetrzu i auto obecnie wygląda tak:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Od tego czasu trwały dalsze prace i m.in. zagoscił we wnetrzu taki gadzet, oraz zmienila sie kierownica której obecnie fotki nie posiadam:Tak wygladaja drzwi z silnikiem:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TAk przedstawia sie tapicerka bez korbki. Do zaslepienia otworu wykorzystany został własnie element z korbki.


A tak zostały zaadaptowane właczniki w konsole:


Z zewnatrz auto wyglada tak, z tym ze juz z inna antena od CB:


A tutaj opis słowny modyfikacji:
kierownica Raid,instalacja LPG, głowica splanowana 0,6mm, okrągłe białe zegary(projekt by LifeGuard), wakuometr(własna konstrukcja),zegarek z Lady, podswietlaniy schowek i półka pod schowkiem, konsola lewarka od PN-a, podswietlane właczniki, płynna regulacja dmuchawy, kieszenie na drzwiach od PN-a, dystanse na głosniki 16,5 cm, welurowe dywaniki,alarm + centralny,ciemne szyby tył,skórzana gałka i mieszak,IG Relax wraz z tylna kanapa,"krótki"kolektor ssacy, alu 5.5" 13" ET 18 , instalacja głosnikowa + wzmacniacz, instalacja pod halogeny przednie, działajace kontrolki w liczniku - narazie nie działa kontrolka zapietych pasów, zrobione przednie zawieszenie.
Klocki Ferrodo + b.dobrze działajacy reczny,
kolektor GSI, I tłumik Caro, el szyby przód,pompka spryskiwaczy z Vectry A.

Na montaz ew. wymiane czekaja:
nowe tarcze hamulcowe przód, podgrzewanie foteli, , pompa wody, wspomaganie, silnik krokowy + emulator do inst. gazowej, wyciszenie komory silnika(jeszcze mi za głosno).
Narazie tyle!








[ wiadomość edytowana przez: KraseK dnia 2006-09-01 11:45:18 ]
  
 
Teraz troche historii:

Jak juz dowiedziec sie mozna z tytułu watku jast to FSO Warszawa 125p rocznik 1988. Silnik 1.5 AA z skosna IV(nomen omen wymieniona na V).
Jestem II włascicielem. Pierwszym był starszy pan, który poza kiziorem posiadał takze Trabanta. Posiadanie tego 2 pojazdu powodowało to ze fiacior nie jezdził zadnej zimy (poza 2 poprzednimi pod moim uzytkowaniem), podczas deszczu ani innych anomali pogodowych. Z tego to powodu był w znakomitej kondycji blacharskiej.
Odkupiłem go od kolegów I własciciela za 500 zł w listopadzie 2004r. Jako ze ów własciciel zaginał 2 lata wczesniej na spływie kajakowym na Syberi (do tej pory nie odnaleziony ) Przez ten okres Kizior stał nie jezdzony w garazu.

Pierwsza ingerencja w auto był montaz LPG, a reszte juz mozna przeczytac ponizej.
A jak juz pisałem w innym watku od mometu zakupu czyli w 19 miesiecy fiacior zrobił 21kkm co daje srednia miesieczna ok 1025km (do pracy mam 1200m) z wiekszymi i mniejszymi przygodami.....
  
 
Dzis zaczyna sie nowy okres w zyciu mojego Kiziora!
Oto zaczynaja sie prace z przekładka 1.4 DOHC pod maske z ta małą róznica ze sygnowana logiem TowerTrain.LTD.

Z zakupionego padła bede wydłubywał silnik, który poddany zostanie wymiane uszczelniaczy zaworowych!
  
 
konkret. Kolejna wiertarka się urodzi hehe! Życzę powodzenia w pracy.
  
 
Jedno jest w tym wszytkim piekne - nie podoba mi sie, drogi Krasku stylistyka wnetrza, nie podoba mi sie czarny pas przedni.W zasadzie to podoba mi sie tylko to, ze Tobie sie podoba I przy tym wszystkim, przypomina mi sie, ze slowo "KIZIOR", jakze pieknie charakteryzujace nasze pojazdy, pojawilo sie w Warszawie, roku panskiego 2004, kiedy to jacys dresiarze opisali spajkowego Wziuuta tym pieknym slowem. Za to im dziekujemy niniejszym. Kizior "sie przyjal" w kazdym razie.
PS:Krasek - po co masz czarna klapke wlewu paliwa?
  
 
Cytat:
2006-07-05 00:58:39, kaovietz pisze:
PS:Krasek - po co masz czarna klapke wlewu paliwa?



Wystąpiła nań wszem i obec znana korozja. Jako ze nie miałem odpowiedniego koloru, pomalowałem ja na czarno!
Tak samo było z pasem przednim, gdyz stwierdziłem ze lepiej bedzie wygladał pas pomalowany na czarno, niz ze złuszczonym lakierem!

A prace stylistyczne wciaz trwaja
  
 
Tada!!!!!!

Dzis oto po 12 dniach wytrwałej walki odbyła sie pierwsza jazda BandzRoverem!
Zapiernicza zajefajnie pomimo braku ustawiena geometrii!!!







[ wiadomość edytowana przez: KraseK dnia 2006-07-23 10:52:33 ]
  
 
Łojessuu !!!!! A gdzie masz wentylator chłodnicy ???????????

Tak poza tym, to cieszę sie, że już skończyłeś !

Podziękowania za pomoc techniczną, przyjmuję w formie oficjalnej
  
 
gratulejszyn kazda modyfikcja cieszy szczegolnie zmiana serducha teraz bedziemy mogli porownywac dwa bandziorovery
  
 
Cytat:
2006-07-24 11:19:46, chris1500 pisze:
teraz bedziemy mogli porownywac dwa bandziorovery



Trzy
Andrews też ma Rovra pod maską.

Coraz więcej Fiatów z Rovrami podobie mi się to
  
 
No to git! Miałem wkład w roztrzaskanie elektryki
Weekend z roverami...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Krasek to pewnie teraz upala Fiata i dlatego niema Go na forum
  
 
a zapomnialem o Andrews tez mialem do wybory rover lub dohc..doszedlem do wniosku ze szkoda mi budy przy tej wiertarce jaka jest rover ale wyszlo na to ze i 1.6 dohca tez zalicza sie do wysokoobrotowek hehe pozdrawiam
  
 
He juz upala!
Zalałem dzis V-Powera Racing 99+ za 4,8zł/l
Auto mniej juz dymi
Mam padniety regulator napiecia, ładowania 15.8V
Ano i zauwałyłem ze mi licznik kłamie z predkoscia
Na V biegu przy 5000rpm pokazywał mi 140km/h (opona 175/70, most 4.1 ile to jest sami sprawdzcie )


[ wiadomość edytowana przez: KraseK dnia 2006-07-24 22:17:14 ]
  
 
Cytat:
2006-07-24 11:13:25, Koval_stm pisze:
Łojessuu !!!!! A gdzie masz wentylator chłodnicy ??????????? Tak poza tym, to cieszę sie, że już skończyłeś ! Podziękowania za pomoc techniczną, przyjmuję w formie oficjalnej



Tak ja tez sie ciesze,ze KraseK go w koncu skonczyl,bo moge sobie moje (4 litery) posadzic w grokach,a nie dalej skazywac sie na siedzenia w Ikarus-ach.
Chociaz w 1-na strone mam zawsze transport zapewniony,bo do pracy to niestety nie.
  
 
Cytat:
2006-07-24 21:55:41, KraseK pisze:
Na V biegu przy 5000rpm pokazywał mi 140km/h



Bleeeee tam
Mnie wskazuje 135 przy 6500 na IV biegu
  
 
Cytat:
2006-07-24 21:55:41, KraseK pisze:
Ano i zauwałyłem ze mi licznik kłamie z predkoscia Na V biegu przy 5000rpm pokazywał mi 140km/h (opona 175/70, most 4.1 ile to jest sami sprawdzcie )


teoretycznie 165 kmh

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Pierwsza trasa po przekładce wykonana!
Zauwazona konsumpcja oleju przez silnik w stopniu znacznym.
Licznik odległosci zaniza 10km/100km.
Spalanie srednie LPG - 430km na 40l - 9.3l/100km (70km w miescie) predkosc w ok 4000rpm - ok 130km/h
V-max na LPG 5200rpm - ok 170km/h

Musze gaz wyregulowac, oraz podłaczyc emulator wtryskiwaczy.
Zostały takze zaplanowane działania majace na celu ograniczenie zuzycia oleju silnikowego!
  
 
gratulacje kolejnego kredensa 1.4
zakladaj wentylator chlodnicy bo go ugotujesz !!
  
 
przecież ma wentylator tylko od drugiej strony