Lord_V i jego AVE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na razie nie ma specjalnie czego pokazywać, ale zawsze to "mój ślad" na forum

Avensis 2.0 D4 z 2001 - kupiona od teściów (więc znan mi od "dziecka"), prawie niezminiona (jedynie felgi i ringi na zegarach).
Wygląda tak:





  
 
piękne autko - mi się ten model ave bardziej podoba od tego nowego Bratowa takim jeździ 2,0 D4 i nawet kolorek bardzo podobny praktycznie bliźniaczki
  
 
ładna Ave, śliczne Ozie

pzdr
  
 
Powiem szczerze, że mi też mniej podoba się nowa Avensis

A felgi kupiłem, bo zawsze mi się podobały, ale utrzymanie ich w czystości to nie lada wyzwanie
  
 
Fajne rameczki na zegarach wygląda prawie jak klasa LUX
  
 
Jeszcze tylko musze przeboleć myśl o oddaniu auta do lakiernika na parę dni ( ) i pomalować szare listwy na drzwiach i zderzakach. Wtedy już wszystko bedzie LUX
  
 
Tosia bardzo fajna, a z tymi ramkami wygląda na prawdę suuuuuuper. O ile to nie tajemnica, to napisz jeszcze gdzie te ramki dostałeś

Pozdro
  
 
Tu: LINK
  
 
nono tak jak każda na naszym forum
no może oprócz mojej
  
 
Cytat:
2006-06-27 13:31:53, Lord_V pisze:
Tu: LINK



Aaaa, to znana firma
  
 
Toyotka doczekała się pomalowanych listew --> normalnie nowy samochód:

  
 
eee piknie
  
 
kiedys swego czasu miałem podobną tez D4-D z 2001r z tymze w kolorze czarna perła szybki były wszystkie przyciemnione , w Twojej tez by niezle wygladały szybki przyciemnione ale tylko metodą fotochromową , zwłaszcza do tego kolorku by pasowało
  
 
Tylne już sa tak przyciemnione fabrycznie, choć w niewielkim stopniu --> zaciemniają się tym bardziej, im mocniej świeci słońce.

A co do D4-D --> ja mam D4
  
 
Cytat:
2006-09-12 13:45:15, Lord_V pisze:
Tylne już sa tak przyciemnione fabrycznie, choć w niewielkim stopniu --> zaciemniają się tym bardziej, im mocniej świeci słońce.


dokładnie ja tez takie miałem przyciemnione fabrycznie ale to było mało dla mnie wtedy coprawda koszt przyciemnienia metodą fotochrom czyli takie ze im ciemniej tym sie robią jaśniejsze to wtedy było coś koło 1100zl za wszystkie szyby łącznie z przednią czołową (oczywiscie przednia czołowa przyciemniona w granicach takich jakich w/g przepisów mozna było , nie pamietam ile ale chyba 2 albo 3%)
Cytat:
A co do D4-D --> ja mam D4


mój mały błąd w druku sorki ja tez miałem benzyniaka D4 , pomieszało mi sie z terazniejszą ave którą byłem we francji w weekend (D4-D ) zresztą tutaj jest mój pamietny wątek jeszcze jak ją miałem odnośnie napraw które przeszła


KLIK


[ wiadomość edytowana przez: sterciu dnia 2006-09-12 15:39:35 ]
  
 
Pocieszam się tylko, że moja jeszcze nic nie miała naprawianego
A to już (tylko?) ponad 90.000 km.
  
 
no moja wsumie oprócz takich wymian materiałów eksploatacyjnych typu oleje , filtry , klocki to miała malowane drzwi ale to po uszkodzeniu dzieki innemu kierowcy który w nie wjechał i chłodnice która kiedys uległa uszkodzeniu od kamienia , polutowana została i dzieki serwisowi który niedokręcił mi filtra oleju który to miejsce lutowania uszkodził do reszty jak wypadł i została wymieniona na nową , tak pozatym to pamietam immobilizer zaczął mi szwankowac ale ze nie był oryginalny to wina tych co zakładali w ASO go ,no i łączniki stabilizatorów sie wytłukły ale na wrocławskich drogach to normalka i wada z którą ASO nie mogło sobie poradzić to czasem sie muliła ze jechac nie chciała a okazało sie ze gdzieś przewód paliwowy który był metalowy był zagiety mocno i paliwa nie dostawała a tak pozaty to autko sie spisywało naprawde idealnie
  
 
Sterciu a czemu na Cari zamieniłeś ?? Masz gdzies foty AVE ??
  
 
Z tego co pamietam to Ave skonczyla w nieszczesliwym wypadku (a ile tych wypadkow wogole bylo to sam nie wiem). A potem to juz carinka byla. Pamietam jeszcze jak Sterciu pakowal 2.2 do cariny .
  
 
Cytat:
2006-09-13 14:11:27, looqasch pisze:
Sterciu a czemu na Cari zamieniłeś ?? Masz gdzies foty AVE ??



pora była auto sprzedac bo stare było juz a pozatym było po dzwonie juz i miało blok silnika wymieniany bo wyrwało łape z poduszką z niego i od wtedy juz zaczeły sie kłopoty z tym autem