MotoNews.pl
  

Problem po wymianie silniczka krokowego - Mercedes 190

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam następujący problem z autem:
Mercedes 190 wtrysk mechaniczny do niedawna miałem takie oto objawy niedomagania auta:
-Zbyt wysokie obroty na luzie i biegu
-Autmoatyczna zmiana z LPG na benzynę, szczególnie w jeździe miejskiej.
-Z rana, kiedy auto przełączało się na LPG traciło całkowicie moc, wyłączeni i ponowne włączenie instalacji eliminowało ten problem.
Pojechałem do warsztatu, gdzie wymieniono mi silniczek krokowy, co rozwiązało dotychczasowe problemy, ale rozpoczęły się nowe
-Auto spala o 5-6l gazu więcej (zaznaczam, że obroty są niższe!)
-Przy przełączaniu brenzyna-gaz następuje wyraźne szarpnięcie
-Samochód sam przełącza się na LPG przy 2000 obr. do tej pory robił to dopiero po osiągnięciu odpowiedniej temperatury

Jeśli ktoś będzie mi w stanie pomóc zdiagnozować przyczyny tych usterek, zdecydowanie łatwiej będzie mi się rozmawiało z warsztatem.
  
 
Cześć. Mercedesik z KE-Jetronikiem plus gaz równa się non stop kłopoty. Czy jest sterownik lpg? Zakładam, że jest więc n początek sprawdzenie w sofcie czy czegoś tam nie pozmieniali i regulacja instalacji
Podaj więcej informacji na temat rodzaju instalacji i sterownika. Wymiana silnika krokowego, którego???? Attuatora? Czy tego benzynowego??