Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() goldrs Miłośnik FSO PN w roznych wersjac ... Warszawa | 2006-08-08 23:04:40 Jak w temacie . |
![]() Kazio-Marymont Miłośnik FSO Plonez 1500, Warsza ... Warszawa | 2006-08-08 23:27:48 ![]() ![]() |
![]() goldrs Miłośnik FSO PN w roznych wersjac ... Warszawa | 2006-08-09 19:44:10 Dzieki. Moze sie jednak zachowały- Wawka ma przejechane raptem 25 tys km , i od 15 lat swiatła dziennego nie widziała . |
![]() MARKHEIM (S) Miłośnik FSO 4 Warszawy i Mary Ce ... Milówka | 2006-08-09 21:32:30 Warszawa posiada dwa numery:
Pierwszy numer jest wybity na przednim prawym słupku, i jest widoczny po podniesieniu maski. Jest to numer kolejnego nadwozia, jakie opuściło FSO, do niczego nie przydatny, choć czasami jego wpisywali do dowodu, jak właściwy numer był nieczytelny lub całkowicie znikł. W pierwszych egzemplarzach Warszaw (do 1955 roku) był on wybity na podszybiu przednim pod maską. Drugi numer jest wybity w prawym przednim nadkolu, na profilu zamkniętym, do którego przyspawywany jest próg. Jest to właściwy numer podwozia/nadwozia. Jako iż jest on umieszczony centralnie za oponą, dlatego wszelkie błoto pierwsze chlapało na ten numer, dlatego też zazwyczaj wytrzymywał on raptem 5 lat. Mało prawdopodobne, aby uchował się w Twojej Warszawie, no ale cuda się przecież podobno zdarzają ![]() Pozdrawiam |
Maciekk203 Warszawa 203 Kobyłka | 2006-08-13 21:33:41 a to dokładnie to samo co napisał Markheim ale w wykonaniu Graficznym ![]() ![]() ![]() |