Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() johnybig DEADSOUL Omega B MV6 Poznań | 2006-08-20 01:15:35 Przy wymianie amorów z przodu sprawa jest prosta jedynie problemy mogą wyniknąć gdy śruby są zardzewiałe. Po kolei :
Kupujemy amorki, firma według własnego uznania i oczekiwań ![]() Podnosimy ome i zdejmujemy koło(a) ![]() Amortyzator umocowany jest w 4 punktach. Dwie śruby na dole na klucz '18 , po środku jest ucho z blachy do którego przychodzi łącznik stabilizatora , u góry od strony komory silnika na kielichu nakrętka na ośce rozmiar '24. Wyczepiamy przewody które mają swoje mocowanie na amortyzatorze : abs'u, hamulcowy, okładzin ![]() ![]() ![]() Aby odkręcić dolną śrube od amortyzatora, trzeba odkręcić górną śrube od mocowania zacisku hamulcowego. Nie trzeba odkręcać drugiej dolnej śruby zacisku, jednynie poluźnić ![]() ![]() ![]() ![]() Mi łatwiej było odkręcić łącznik stabilizatora na dole od drążka niż u góry od amortyzatora, zdecydowanie jest łatwiejsze dojście ![]() Kielich już po ![]() ![]() ![]() Nakrętka na klucz '24 ośka '11 , wiadomo że przed odkręceniem tej nakrętki trzeba skręcić sprężyne ściągaczami aż nie będzie luźna ![]() ![]() ![]() I po wszystkim ![]() |