Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
johnybig DEADSOUL Omega B MV6 Poznań | 2006-08-20 01:15:35 Przy wymianie amorów z przodu sprawa jest prosta jedynie problemy mogą wyniknąć gdy śruby są zardzewiałe. Po kolei :
Kupujemy amorki, firma według własnego uznania i oczekiwań Podnosimy ome i zdejmujemy koło(a) Amortyzator umocowany jest w 4 punktach. Dwie śruby na dole na klucz '18 , po środku jest ucho z blachy do którego przychodzi łącznik stabilizatora , u góry od strony komory silnika na kielichu nakrętka na ośce rozmiar '24. Wyczepiamy przewody które mają swoje mocowanie na amortyzatorze : abs'u, hamulcowy, okładzin Aby odkręcić dolną śrube od amortyzatora, trzeba odkręcić górną śrube od mocowania zacisku hamulcowego. Nie trzeba odkręcać drugiej dolnej śruby zacisku, jednynie poluźnić Mi łatwiej było odkręcić łącznik stabilizatora na dole od drążka niż u góry od amortyzatora, zdecydowanie jest łatwiejsze dojście Kielich już po Nakrętka na klucz '24 ośka '11 , wiadomo że przed odkręceniem tej nakrętki trzeba skręcić sprężyne ściągaczami aż nie będzie luźna I po wszystkim , dalej robimy w odwrotnej kolejności |