MotoNews.pl
9 Płyn chłodniczy zrobił się wodnisty (157173/0)
  

Płyn chłodniczy zrobił się wodnisty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio wymieniłem płyn chłodniczy (jakieś tydzień temu)
I zaobserwowałem, że zrobił się bezbarwny i wodnisty (przypominający dosłownie wode tylko, że jest lekko brudny)
Sprawdziłem u starszego w samochodzie (płyn wymieniany 2 lata temu i przejechane na nim 20000 km ale jest normalny (czyli zielony o odpowiedniej konsystencji)

Z samochodem (tico)od jakiegoś czasu mam problem
po uruchomieniu silnika po jakieś 40-50 sek zaczyna szarpać i często gaśnie, (zarówno na pb jak i bp) i nie moge gp ponownie odpalić (jak jest nierozgrzany) Po 30 minutach odpala normalnie i przez cały dzień chodzi idealnie (na pb i lpg) a i pd 3-4 dniach postaoju są problemy z odpalaniem ps olej jest czysty jak łza

Pytanie jak to usnunąć i ci to jest (byle nie uszczelka pod głowicą )
Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: sebkoo dnia 2006-08-27 15:05:17 ]
  
 
Witam

Na obecną chwile nareszcie naprawiłem bryke
Problem jak się okazało tkwił w kopułce rozdzielacza gdzie zbierała się wilgośc, po zamontowaniu nowej i wyczyszczeniu palca samochodzik chodzi ideaknie, nic nie gaśnie nic nie szarpie , odpala bezproblemowo naewt po 3 dniach postoju .
A co do płynu to podobno efekt częściowego wymieszania ze starym (wcześniej miałem zielony a teraz włałem czerwony) tylko częściowo przepłukałem układ to znaczy tylko chłodnice a powinieniem cały układ dobrze przepłukać wodą i to ze 2 razy.
Więć coś mogł zostać starego płynu
Takie informacej wyczytałem z forum tico, mówią że to żadna usterka tylko taki proces chemiczny nie wpływający na właściwości płynu chłodniczego.(na obecną chwile nic płynu mi nie ubywa, ale wcześniej to już wpadłem w taką paranoje że i uszczelke pod głowicą podejżewałem o moją usterke)
Zresztą o tej kopułce też wyczytałem z tamtego forum (bo kolesie mieli podobne prblemy i ten temat był im znany )
Pozdrawiam