Zawieszenie gwintowane...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
po ile chodza gwintowane zawieszenia?

na jakie firmy zwrocic uwage a jakie omijac?

jakie sa mozliwosci takich zawieszen...w sensie skala obnizenia?

czy we wszystkich gwintowanych zawieszeniach reguluje sie tez twardosc?

i jak wogole odbywa sie proces zmian/regulacji wysokosci? (od strony praktycznej...duzo z tym roboty?)

i dlaczego do escortow (zwlaszcza <90' ) nie ma prawie wogole na allegro? ;]

  
 
Cytat:
2006-08-30 12:31:13, zniesmaczony pisze:
po ile chodza gwintowane zawieszenia? na jakie firmy zwrocic uwage a jakie omijac? jakie sa mozliwosci takich zawieszen...w sensie skala obnizenia? czy we wszystkich gwintowanych zawieszeniach reguluje sie tez twardosc? i jak wogole odbywa sie proces zmian/regulacji wysokosci? (od strony praktycznej...duzo z tym roboty?) i dlaczego do escortow (zwlaszcza <90' ) nie ma prawie wogole na allegro? ;]


po ile.. nowe tak od 1800 (słaba jakość albo Weitec półgwint), używki różnie.. zazwyczaj około 900-1000 pln jak już sie trafi. Ja bym radził Ci omijać firmy takie co robią wszystkie gadżety tuningowe supersport itp chociaż dla niektorych to wystarcza i sa mega zadowoleni. .
Jakie są możliwości: zazwyczaj masz TUV od 35mm do 75mm. ale w praktyce można większość zawieszeń opuścić niżej.
Twrdość: taką regulację mają zawieszenia z wyższej półki i to tez nieliczne.
Zmiana wysokości polega na tym ze podnosisz auto, zdejmujesz koło żeby dostac się do gwintu i kręcisz kluczem (czasami innymi narzedziami ) Nakrętkę na amorze do porządanej wysokośći a raczej niskości.Ciutkę upierdliwe to jest jakbyś chciał często to robić. A dlaczego nie ma tego na allegro?? bo po pierwsze jest stosunkowo drogie nawet w używce. po drugie escort nie jest jakimś super wynalazkiem uwielbianym przez tuningowców więc producenci mało tego robią i tak samo mało osób to kupuje. W razie czego przecież masz moje gg więc sie odezwij.