czapka83 Łomża | Witam. Mam problem z Audi B4 2.0 monowtrysk. Samochod ma kłopoty z obrotami na luzie. Czasem ma za niskie i gaśnie, a czasem za wysokie. Kiedy ma za wysokie to na benzynie obroty falują. Na gazie tego nie ma. Pojechałem do mechanika, który podłączył pod komputer. Najpierw wyskakiwały jakies zwarcia, aż wkońcu doszło do tego, że pokazał wadliwy nastawnik przepustnicy. Na szczęście nie miałem kasy na zakup części wiec nie naprawiłem. Po ok. miesiącu znowu pojechałem do tego zakładu i wtedy zaczęto się zastanawiać co to jest. Przyszedł jakiś młody chłopak i podłączył jakąs lampkę do przewodów od silniczka krokowego. Lampka zaświeciła się tylko na jednym przewodzie i stwierdził, że to wada silnika krokowego. Teraz sam nie wiem co o tym myśleć. Te części są dosyć drogie. Jeśli wymienie jedną, a okaże sie że to nie to, zostane wtedy zupełnie bez kasy. Może ktoś mi pomoże!!! |