Polonez 1.6GLE - rocznik 1994

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam oto moj polonez CARO 94rok koloru kawa z mlekiem. Jestem trzecim wlascicielem tego pojazdu ma on przejechane 165 000 km ja przejechalem nim juz 25 000 km i narazie jest ok. Bardzo lubie swojego poloneza moze dlatego ze jest on moim pierwszym samochodem i jest moj! ale i dlatego ze jest polskim polonezem:] chwilowo jest modernizowany ale mysle ze juz niedlugo. POZDRAWIAM

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
nadal mi go żal...
  
 
Ale czemu zal Wóz na feldze stoi. Wyszpachluje omaluje i bedzie ganiał ...
  
 
smutno mi jak na niego patrze no
  
 
to dopiero poczatek inne wygladaja gorzej jak skoncze bedzie lepiej. jak sie nie ma co sie lubi to sie kradnie co popadnie:]
  
 
zderzak od seicento, lusterka M3 look... festyn i WT kolego. licze na to, ze ci przejdzie. jestem za przerobkami, ale pod warunkiem, ze sie trzymaja kupy, a o twoim aucie tego sie powiedziec po prostu nie da, sory, ale ten przedni zderzak mnie po prostu zabija...
  
 
ja tez do takiego wniosku doszedlem ale zmiana zderzaka dopiero nastapi przerobki oczywiscie jak juz bede konczyl dam fotki te sa z przed paru dni nowe postaram sie dc niedlugo dzieki za szczerosc z niektorych porad byc moze skorzystam pozdrawiam
  
 
A ja jestem za Brak listew na drzwiach- tam zawsze było siedlisko rdzy, kierunkowskazy na lusterkach- bezpieczeństwo i nowoczesność
  
 
Cytat:
2006-10-08 22:13:54, HOODYGT pisze:
ale i dlatego ze jest polskim polonezem:]


No skoro za to go lubisz, to czemu go przerabiasz na, hmmm nie wiadomo na co. Na tym forum mało jest fanów takiego tuningu i wiekszość stwierdzi, łącznie ze mną , że takie dajmy na to lusterka najlepiej wyglądają w fabrycznej wersji. dobrze żeś ten zderzak chociaż zmienił.
BTW: Ten kolor fabryka nazywała inaczej
  
 
ja go nie tuninguje poprostu wprowadzam male zmiany ma wygladac i jezdzic troszke inaczej niz zwykly polonez ale ma to byc nadal polonez a nie jak napisales niewiadomo co.
  
 
Pokazałeś że polonez ładnie wygląda bez listew bocznych. Przy następnym remoncie usune je też swojemu poldkowi. Co do lusterek to ujdą ale ten zderzak... nie pasuje
  
 
dajcie chłopakowi szanse a na dzień dobry marudzicie. jak skończy wszystko na tip top i pokaże nowe zdjęcia to dopiero wtedy narzekajcie lub gratulujcie efektu końcowego. a tak jak jest w trakcie ....
  
 
Cytat:
2006-10-09 09:07:37, tom_stm pisze:
a tak jak jest w trakcie ....



To może jeszcze zaoszczędzić pieniądze na lakierowaniu tego zderzaka...
  
 
Po prostu Polonez wygląda najładniej tak jak go fabryka stworzyła i taki niech pozostanie w pamięci wszystkich a nie jakieś tam dziwactwa i przeróbki . Wróć ze wszystkim do fabrycznej wersji ( jedyne według mnie modyfikacje to np: drzwi , zderzaki od Plusa w starym Caro , ewentualnie inne ale pochodzące z tej samej marki ale też bez przesady ! )
  
 
daieki wielkie za dobre oraz zle slowa faktem jest ze zderzak nijak nie pasuje teraz juz to wiem mial on byc inaczej zrobiony ale niestety byl maly wypadek i dlatego postanowilem wymienic na oryginal. nowe fotki z postepu tzw przerobek ukaza sie juz pod koniec tygodnia wtedy ocenicie efekt mojej pracy. a oto czesc mojej pracy z poldkiem ktora powoli wychodzi na prosta:]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[ wiadomość edytowana przez: HOODYGT dnia 2006-10-09 21:11:05 ]
  
 
Cytat:
2006-10-09 20:10:52, maciekz pisze:
Po prostu Polonez wygląda najładniej tak jak go fabryka stworzyła i taki niech pozostanie w pamięci wszystkich a nie jakieś tam dziwactwa i przeróbki .


Otóż to
  
 
Cytat:
2006-10-09 08:26:41, vip-miras pisze:
Pokazałeś że polonez ładnie wygląda bez listew bocznych. Przy następnym remoncie usune je też swojemu poldkowi.


i mniej wiecej takich przerobek sie trzymam a zeby jezdzic i pokazywac ladnego POLDKA a nie remontowac rdze ktora wyjdzie zza takich zakamarkow
  
 
Cytat:
2006-10-09 20:10:52, maciekz pisze:
Po prostu Polonez wygląda najładniej tak jak go fabryka stworzyła i taki niech pozostanie w pamięci wszystkich a nie jakieś tam dziwactwa i przeróbki . Wróć ze wszystkim do fabrycznej wersji ( jedyne według mnie modyfikacje to np: drzwi , zderzaki od Plusa w starym Caro , ewentualnie inne ale pochodzące z tej samej marki ale też bez przesady ! )



Święta racja. Ta szpachla na drzwiach nie utrzyma się zbyt długo, bo jest jej za dużo. Oryginał to oryginał. Te samochody są coraz bardziej kolekcjonerskie więc oryginał ma wartość. Ale działaj, tylko przerabiaj tak, żeby zawsze można było szybko wrócić do formy pierwotnej.
  
 
Cytat:
2006-10-09 21:31:47, MichalSW pisze:
Święta racja. Ta szpachla na drzwiach nie utrzyma się zbyt długo, bo jest jej za dużo. Oryginał to oryginał. Te samochody są coraz bardziej kolekcjonerskie więc oryginał ma wartość. Ale działaj, tylko przerabiaj tak, żeby zawsze można było szybko wrócić do formy pierwotnej.



buehehe 12 letni polonez i wartość kolekcjonerska
  
 
Cytat:
2006-10-09 22:53:25, Kazio-Marymont pisze:
buehehe 12 letni polonez i wartość kolekcjonerska

Buehehehe za 10 lat bedziesz zachwycał się 22 letnim [polonezem z oryginalnymi plastykowymi kołpaczkami i oryginalnym wnetrzem.