Projekt Fotograficzny - Warszawy w Warszawie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,

jestem studentem drugiego roku na Akademii Fotografii w Warszawie i jestem w trakcie wykonywania projektu fotograficznego „Warszawy w Warszawie”.

W pracowni dokumentu u Pana Zbigniewa Tomaszczuka projekt na zaliczenie przedmiotu polega na zrobieniu szeregu zdjec dokumentalnych wedlug wczesniej ustalonych kryteriow. Przykładem moze byc: robienie zdjec w danym miejscu, codziennie o tej samej porze; portrety wszystkich ludzi mieszkających w danym bloku mieszkalnym; fotografie wszystkich znakow drogowych opisujących wjazd do danego miasta; fotografia wszystkich witryn sklepowych wraz z ich wlascicielami na danej ulicy itd. itp...
Zadaniem takich zdjec jest praca dokumentujaca przedmioty, miejsca, ludzi, ktora za kilkadziesiat lub kilkaset lat będzie stanowic interesujacy i rzetelny obraz pewnego fragmentu dzisiejszej rzeczywistosci. Konsekwencja przy tworzeniu takiego dokumentu sprawia, iz jest on tym bardziej rzetelny i ciekawy, a narzucenie pewnych kryteriow przy wykonywaniu tych prac ogranicza nas do rejestracji tego, na co czesto nikt inny nie zwroci uwagi, przez co nigdy nie zostanie to zarejestrowane.

Projekt prowadzony przeze mnie nosi nazwę „Warszawy w Warszawie” i polega na sfotografowaniu wszystkich pojazdow marki „Warszawa” wraz ze stojącymi przed nimi włascicielami. W swoim projekcie chcialbym sie ograniczyc jedynie do Stolicy przede wszystkim ze wzgledu na trudnosci, zwiazane z koniecznoscia wyjazdow, a takze ze wzgledu na chwytliwy temat projektu.

W tym miejscu zwracam sie do wlascicieli Warszaw w Warszawie.
Czy zgodzilbyscie sie na zrobienie wam zdjecia wraz z samochodem? Calosc potrwa nie wiecej niż 5-10min... Jesli tak bardzo proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny! Bede bardzo zobowiazany.

Gdyby była taka mozliwosc proszę rozniez o przesylanie mi kontaktow do innych włascicieli „Warszaw” w Warszawie

Z niecierpliwoscia czekam na kontakty!