Uszczelniacz tylnego mostu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Czy ktoś z LOB-owiczów mógł mi potwierdzić nr. kat. uszczelniacza tylnego mostu, tego od strony wału? Nr części to: 0406728. Panowie w sklepach szukali i szukali, ale pewni co do tego nie byli (nawet w ASO), a chcę zamówić i mieć pewność, że o ten chodzi. A mi posypało się EPC i za cholerę nie mogę go na nowo postawić.

Pozdrawiam!
  
 
prosze bardzo - 90522524 lub 24435952, ja kupowalem w ASO, cena coś koło 100zł chyba.
Zamienników nie polecam.
Przy okazji możesz wymienic boczne i mieć spokój - 90222045 - ok 60zł/szt
Pozdro
ILKU

P.S. Znalazlem zdjęcie zestawu tych zielonych nie bierz, nie mam pojęcia po co one
klik

[ wiadomość edytowana przez: ilku dnia 2006-10-30 21:12:06 ]
  
 
Dzięki ilku za odpowiedź!

W takim razie ten uszczelniacz co mi znaleźli był odpowiedni, bo widze na zdjęciu, że ma ten nr, co napisałęm. Ale lepiej zapytać Zamawiam oczywiście oryginały w ASO, muszą je sprowadzić.

Pozdrawiam!



[ wiadomość edytowana przez: bratyslaw dnia 2006-10-31 09:32:13 ]
  
 
te zielone to sa oringi na bierznie lozyska bocznego Do wymiany jesli wyciagasz ta bieznie.Ale kolego jak masz zamiar wymienic uszczelniacz ataku to zakup jeszcze KONIECZNIE 90465215 Bez tego to nawet nie podchodz do wymiany uszczelniacza a kazdy kto ci powie ze niepotrzeba niewart jest twojego czasu.Jali mimo to wykonasz wymiane uszczelniacza bez tego to niedosc ze straciles czas i kase na wymiane to otrzymasz solidna dawke halasu a w niedlugim czasie wymiane dyfra na nowy
  
 
a ja troszke sie wtrące z moim problemem:dość głośno mi wyje most robi takie uuuuuuuuuuuuu ,a szczególnie to słychać jak się jedzie wolno ok 30 km/h ,,nie wiem czy zmi8ana oleju pomoże ?? a moze jakiś dodatek wlać ??a jak tak to jaki ? moze ktos ma sprawdzony?
  
 
Pomoże nowszy most.
  
 
Senator - co to jest to 90465215? Nie mam jak sprawdzić, a jak trzeba to kupię

Dzięki i pozdrawiam!
  
 
Tuleja sprezysta ustalajaca luz miedzylozyskowy walka atakujacego
  
 
Dzięki
  
 
Witam ponownie!

Wracam do tematu, ponieważ wynikły komplikacje podczas wymiany uszczelniacza. Otóż jest problem ze zdjęciem kołnierza (tego, do którego jest przykręcany wał napędowy) z wałka atakującego (zapiekł się?). Nie chce zejść, był podgrzewany, itd., ściągacz i kołnierz na granicy wytrzymałości i nic, ani drgnie. Dodam, że samochód oddałem do poleconego warsztatu, w którym już robili takie rzeczy, podobno schodzi to lekko, a tutaj jest problem. Męczyli się z tym ze 2h i dali spokój, bali się, że połamią ramiona kołnierza (sory za niefachowe słownictwo).
Może ktoś ma pomysł jak to ugryźć?

Pozdrawiam, Tomek.
  
 
Odgrzeje kotleta, ale adekwatnie do tematu
wymienial ktos lozysko przy glowce mostu, tzn jak by to powiedziec w miejscu gdzie wal laczy sie z mostem?
Mam tam dosc duzy luz poprzeczny tak 3-4 mm .W czasie jazdy troche dudni.Myslalem ze to krzyzak na wale ale to chyba bedzie to.
Pytanie czy to lozysko sie latwo w miare wymienia czy lepiej kupic uzywany dyfer?
dzieki
  
 
kup dyfer
  
 
taniej będzie.
  
 
no to kupie
gdybym nie znalazl jakiejs uzywki od traktora to jakie jeszcze mosty pasuja? Chodzi mi o przelozenie.
Zaznaczam ze zalezy mi nie na predkosci, a raczej na przyspieszeniu
  
 
Cytat:
2008-01-15 16:44:36, eisvogel pisze:
no to kupie gdybym nie znalazl jakiejs uzywki od traktora to jakie jeszcze mosty pasuja? Chodzi mi o przelozenie. Zaznaczam ze zalezy mi nie na predkosci, a raczej na przyspieszeniu

Możesz zamontować most 3,7 który skróci przełożenia o 7% w stosunku do 3,45. Krótszych mostów jak 3,9 czy 4,22 nie radzę pchać do dizla, no chyba że nie przeszkadza Ci Vmax rzędu 170-180km/h

EDIT: byłbym zapomniał, mam dyfer do dizla (3,45) w bdb stanie jakby co, szczegóły na priva


[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-01-15 16:53:25 ]
 
 
Drąże zagadnienie dalej. Byłem w serwisie i zgłosiłem potrzebe wymiany uszczelniacza. Dzisiaj oddzwonili i powiedzieli że nie tylko sam uszczelniacz należy wymienić ale również flanszę inaczej mówiąć jeżykiem TIS-a kołnież z nowym pierścieniem typu O. I to jest wersja zgodna z tym co jest opisane w TIS-ie. Ale męczy mnie jedna sprawa gdyż ani serwis ani TIS nie mówi nic o tuleji sprezystej ustalajacej luz miedzylozyskowy walka atakujacego, o której pisał Adam. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym zakresie. Co wymienić w końcu?
  
 
Cytat:
2008-09-30 16:55:27, gieroy pisze:
... ani serwis ani TIS nie mówi nic o tuleji sprezystej ustalajacej luz miedzylozyskowy walka atakujacego, o której pisał Adam. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym zakresie.



żaden serwis autoryzowany lub inny wyspecjalizowany w złomegach tu w Sznie nic nie wie o potrzebie wymiany tulei j/w. A propos ew. doświadczenia u siebie robiłem tylko uszczelniacze, nic więcej, na szczęście nic nie hałasowało.

...Ale jak Adam mówi trzeba wymienić, to bym wymienił

Cytat:
gieroy pisze:
paliwo po 5 zł - "aby żyło się lepiej"


chyba trzeba uaktualnić, tankowałem wczoraj za 4,09

[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2008-10-01 09:01:30 ]
  
 
Wszystko już jasne z Ilku już sprawę obgadałem światło w tunelu jest. THX
  
 
A ja mam pytanie, co do mojego mostu w omie A 2.0 sedan jakie są wymiary zimeringów bocznych tych do półosiek.