Problem z rozruchem CARI E

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam problem z uruchamianiem silnika. Jak rano wsiadam i odpalam to nie lapie rowno i odpala tylko tak jakby lapalo nierownomiernie. Ciezko to wytlumaczyc:/ Ale nastepnym objawem jest to ze jak odpale silnik to ma okolo 900-1000 obrotow. Po przejechaniu okolo 500m obroty stopniowo wzrastaja do 1500. W miare nagrzewania silnika obroty spadaja normalnie. Mam jakies przeczucie ze to jakis czujnik ssania albo .... nie wiem Prosze o jakies info co to moze byc i gdzie tego szukac pod maska Pozdrawiam wszytskich
  
 
może kable zapłonowe mają przebicie i zawilgotniały więc nie dają porządnej iskry i silnik nie pracuje stabilnie. Obroty skaczą potem do góry bo ssanie zaczyna działać jak należy. Ja bym zaczął od rzeczy najprostszych czyli od sprawdzenia stanu kabli i świec ale z rana, na zimnym silniku.
Powodzenia
  
 
może kable zapłonowe mają przebicie i zawilgotniały więc nie dają porządnej iskry i silnik nie pracuje stabilnie. Obroty skaczą potem do góry bo ssanie zaczyna działać jak należy. Ja bym zaczął od rzeczy najprostszych czyli od sprawdzenia stanu kabli i świec ale z rana, na zimnym silniku.
Powodzenia
  
 
Cytat:
2006-10-31 19:31:42, whitekiel pisze:
[...] jak odpale silnik to ma okolo 900-1000 obrotow. Po przejechaniu okolo 500m obroty stopniowo wzrastaja do 1500. W miare nagrzewania silnika obroty spadaja normalnie. [...]



Świeczki ?
Jaki masz olej ? Z przymrozkami i minerałem tak może być zanim się przygrzeje trochę. Ja tak mam na mrozach choć w silniku full syntetyk siedzi.
Pozdro.
  
 
Kable wymienialem na nowe w kwietniu wraz ze swiecami i kopulka. Kable zakladalem japonskie. Wiec to chyba tak szybko sie nie zuzywa...Mam taka nadzieje.Olej polsyntetyk ELF.ALe poprzedniej zimy nie mialem takich problemow.ALe te obroty mi sie nie pdobaja:/POzdro
  
 
Cytat:
2006-11-01 12:09:01, whitekiel pisze:
Kable wymienialem na nowe w kwietniu wraz ze swiecami i kopulka. Kable zakladalem japonskie. Wiec to chyba tak szybko sie nie zuzywa...Mam taka nadzieje.Olej polsyntetyk ELF.ALe poprzedniej zimy nie mialem takich problemow.ALe te obroty mi sie nie pdobaja:/POzdro


Spruboj odpalac z lekko uchylona przepustnica ,jezeli jest lepiej to klei sie zawor ISC stabilizacji obrotow biegu jalowego pod przepustnica.Trzeba go rozebrac wyskrobac sadze potem wymyc w nafcie lub WD40 ..trzeba to robic raz na 100-140tk