| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-11-12 23:41:35 zaplon zazwyczaj "na oko" w stosunku do skali na pokrywie, ale jak sam mowisz ze masz stukowe to raczej sugeruje zaplon do przodu |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2006-11-12 23:42:31 Masz znacznik 0 i 10st na osłonie. Więc 3st możesz sobie na oko określić jako 30% odległości między tymi znacznikami. |
qbara F&F MEMBER fiat 126p chrzanów | 2006-11-13 10:26:50 ZA DUZO MASZ GŁOWE ZJECHANĄ DO TEGO WAŁKA...MIALEM TO SAMO TYLKO PRZY 6MM.DO TEGO WAŁKA PLANUJE SIE GÓRA 2,5MM, LUZY 0,15 i 0,20 ...CIĘZKO BEDZIE CI SIE POZBYC STUKOWEGO...ALE POPRÓBUJ PODNIESC GAZNIK I LEJ 98 OKTAN!!! I JEZDZIJ NA RS 10W60...ALBO ZMIEN WAŁEK ![]() |
RUFF 126p i.e Poznań | 2006-11-13 11:04:00 Na mnie to tak zapłon trzeba opóznić jeśli jest stukowe. Sprawdź dobrze chłodzenie czy przypadkiem wentylator sie nie rozpadł lub nie wciagnoł czekaś np pianki z wlotu powietrza.
Pozatym paliwo zawsze warto lac 98, wydaje mi sie że dysze paliwa masz za małą lub powietrza za dużą. a kopci na czarno bo przepuszcza zaworek iglicowy w gaźniku. Wałek sobie poradzi przy takiej głowicy. Tyle odemnie. |
baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-11-13 11:41:04 weź też zobacz czy maasz dużo nagaru w komorze spalania i na tłokach ja tak miałem i przy glowie -5mm jak sie zagzal to było stukowe i po zgaszeniu był samozapłon wyczysciłem na lustro i problem znikł,z tym ze ja miałem wałek henricha jakiś hardcorowy bo do 8tys sie bez problemu dokręcał.ale to dawne czasy. |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2006-11-13 13:56:59 jak mu tak faluja obroty to moze gdzies lewe powietrze dostaje? |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2006-11-13 16:41:50 Ja miałem podobne objawy z gaźnikiem. Ni cholere się go nie dało ustawić żeby chodził na wolnych, a jak mu się czasem coś odwidziało to chodził jak złoto. Musiał gdzieś łapać lewe powietrze bo jak zmieniłem gaźnik to problem znikł. |
baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-11-13 17:27:46 pewnei wychuśtana ośka przepustnicy,albo rozkalibrowane gniazdo od rwgólacji miesznki i ciągnie powietrze. |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-11-13 17:46:04 to tak odemnie ten sam wałek, głowica 2,5mm większe zawory, gaźnik na szczelinówce, dysze paliwa 125 powietrza 220, stukowego nie było, leje tylko 98 albo V-powera 100 te ostanie żadko, nigdy nie wlałem 95. Zmień gaźnik, nawet na serie nie zmieniaj dyszy, zobacz czy będzie tak samo. Ja przerobiłem już z 5 gaźników z podobnymi ustawieniami, ta sama szczelinówka podobne dysze, jeden miał wolne drugi nie miał, silnik wpadał w cholerne dgrania dzwi można było zgóbić jak stał na wolnych z otwartymi, czasem kopcił od bogatej mieszanki a czasem na olejem Ale obojetnie jaki gaźnik by nie był jechał podobnie. Wiec ja bym stawiał na gaźnik |
![]() gimof Opel Astra I Poznań | 2006-11-13 19:57:38 mówisz ustawisz sobie mieszanke paliwa i jest dobrza, ale potem nagle znó się wolne piepszą, to może ta śrubka od drgań ci się wkręca lub wykręca? |
jozekrj F&F Sympatyk Astra G / Jumper Targówek | 2006-11-15 19:31:28 a sprawdzałes aparat zapłonowy i cewke ?? |
dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2006-11-15 20:12:33
ja sie kiedys sam przekonalem ze to ze gaznik jest regenerowany nie znaczy ze tak jest... i to nie kupilem od kolesia z allegro tylko elegancko w sklepie mi zaproponowano wiec zgodzilem sie ... koles dal mi niby zregenerowany gaznik.. ta jasne!!owszem oska byla oki zadnych luzow ale zawor iglicowy to byla parodia wiec jeszcze sam go dalej regenerowalem najlepiej by bylo jakbys wzial od kogos gazniczek z auta ktore teraz jest na chodzie i dziala oki.. tak mi radzili i tak tez zrobilem i okazalo sie ze moje problemy jednak nie byly od gaznika ale to juz inna historia.. takze gaznik wykrec wyczysc sprawdz zawor iglicowy(najlepiej kup za chyba 9 zl tak??) caly zestaw regeneracyjny do gaznika tam gdzie masz zawor iglicowy dysze standardowe i komplet uszczelek... zloz na tym i bedzie si praca latwa i przyjemna a jak bedzie dalej tak jak jest skoluj z jakiegos malca ktory nie ma takich problemow gazniczek i sie okaze...
pozdro.. |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2006-11-15 21:52:46
To, że wymieniłeś uszczelki nie oznacza iż przestał łapać gdzieś lewego powietrza |
dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2006-11-15 22:05:17 podstawke pod gaznik tez mozna kupic nowa 3 zl mozna wydac a napewno nie zaszkodzi ![]() |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-11-15 22:11:39
przy tak zjechanej glowie szpilki wystaja bardziej nad glowice i moze sie zdarzyc ze przy dokrecaniu gaznika podstawka peka niewidocznie i wtedy moze lapac lewe powietrze |
bandit_650 Bydgoszcz | 2006-11-15 23:09:00 przy tak zjechanej glowce na pewno skrocil te dwie szpilki co na nie nachodzi podstawka do gaznika bo by nie mial szans jej w ogle nalozyc |