MEGA problem z uruchomieniem PEUGEOT;a 406

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Więc tak: silnik 2.0 HDI 110 KM w Peugeot 406 Samochód palił i jeździł bez zarzutu. Po jakimś czasie i przejechaniu ok. 2000 km od stanu wcześniej opisanego zauważyłem, że silnik uruchamia się po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Niby było wszystko ok. ale aby zaskoczył trzeba było trzymać starter ok. 7 sek. po czym samochód odpalał i jeździł zupełnie normalnie - żadnych objawów uszkodzenia silnika, zero dymienia, dławienia itp. . Niestety stan się pogarszał i z każdym kolejnym kilometrem auto rozpalało coraz to ciężej, szczególnie zaś z rana. Świece sprawdzone i na 100% sprawne. Aktualnie samochód nie pali wcale, bez względu na temperaturę otoczenia i temperaturę nagrzania silnika. W sobotę byłem na KTS-ie i wykazał błąd nr 1112 "Kontrola ciśnienia w magistralach - nieszczelność". Błąd na tyle krytyczny, że unieruchomił całkowicie samochód. Poszukuję bardzo pilnie speca od diesla z takim silnikiem (common rail), który będzie w stanie przywrócić samochód do stanu używalności a przy tym zachowa umiar w opłatach za diagnozę oraz naprawę. Jeśli znacie kogoś (w okolicach Płocka, Ciechanowa, Warszawy) kto zna się na takich sprawach, to bardzo, bardzo gorąco proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Dodam, że jest to jedyny samochód w rodzinie, a żeby było mało, w domu mam 3-tygodniowe niemowlę, które nie wiem jak długo jeszcze, rozumieć będzie problem braku samochodu.
Marcin.
  
 
Zanim wejdziesz w duże koszty pomierz najpierw świece żarowe
Potem sprawdź czujnik ciśnienia i styki elektryczne instalacji (+wtyczki), dopiero potem wymieniaj elementy.
  
 
witam mozesz napisac czy udalo ci sie rozwiazac ten problem bo ja mam to samo i za cholere nie mozna dojsc co jest nie tak.... nadomiar zlego auto to taksowka i zamiast zarabiac na siebie stoi a ja na bezrobociu ((((
  
 
hello.
ja mam podobny problem... mianowcie nie chce rano palic.. ani z benzyny ani z gazu. na gazie przyjechane jest ok. 18 tys... trzeba krecic rozrusznikiem 3-4 razy i zapali a pozniej pali na pierwszym razem. Postoji 12 godzian i znow problem wraca. wymienione byly: świece, przewody i cewka Pozamieniane " komputer głowny pompa paliwa monowtrysk i czujniki od ssania
i nadal jestem przy punkcie wejscia. co robic ?