20SEH

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej
Mam do sprzedania mam silnik opla C20NE po modyfikacjach. Przy obecnym stupie mocniejszy niż kultowy SEH

Specyfikacja:
- blok i wał korbowy C20NE
- tłoki C20XE (stopień sprężania na tych tłokach ok. 11:1)
- wałek rozrządu 18e (najostrzejszy seryjny wałek pochodzący z silnika 1,8 na gaźniku)
- rurowy kolektor wydechowy z C20XE (4-2-1) dopasowany do 8V (flansza i runery z nierdzewki, zaizolowany)

Silnik przejechał 6500km od remontu. Zrobione zostało:
- umycie, sprawdzenie i pomiary wszystkiego
- nowe panewki korbowe
- nowe pierścienie tłokowe
- nowa pompa oleju
- nowy rozrząd
- kompletny remont głowicy, szlifowanie zaworów i gniazd, nowe uszczelniacze
- nowe popychacze (8szt)
- wymienione wszystkie uszczelniacze

Zamontowany jest aparat zapłonowy z C20XE z czujnikiem halla (podchodzi p&p pod wałek 18e). Silnik pracuje na motronicu M2.5 z silnika 20XE (dzięki temu pracuje w pełnej sekwencji wtrysku), dodatkowo założony jest ECUMASTER 2 i zrobiona konwersja MAF-MAP (silnik pracuje na MAP sensorze zamiast przepływomierza).

Silnik jest całkiem sprawny i bardzo fajnie chodzi. Sprzedaję z powodu choroby tuningowej i apetytu na większą moc
Cena 1500zł za silnik z kolektorami: ssącym i wydechowym. Możliwość sprzedaży całości, z wiązką i ECUMASTERem. Mam również wiązkę oryginalną z 8V oraz osprzęt.
Silnik jest cały czas w aucie (ostatnia fotka) - można się przejechać, sprawdzić, posłuchać.
W razie pytań: 609483663
Silnik wystawiony jest też na allegro:
LINK
Pozdrawiam
ILKU