CARINA E 1,6 XLi na LPG małe problemy prosze o porady

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jezdze carina juz 3 rok i nie narzekam ale od pewnego czasu mam problemy z uruchomieniem zwlaszcza rano kiedy pierwszy raz ja odpalam poźniej w ciagu dnia jest wszystko ok
zauważyłem tez ze bieze olej czy przyczyna moga byc uszczelniacze zaworów moze nie fachowo sie wyrazilem ale nie za bardzo sie znam na sprawach technicznych czy moze juz czas by ja wyremontowac moze wymienic pierscienie? ubywa mi tez troche plynu chlodzacego moze tu jest jakas przyczyna? bede wdzieczny za wszystkie rady porady
  
 
akurat 1.6 słyna że lubia olej
uszczelniacze to napewno jak juz nie pierscienie
ale to powinien chyba ocenic mechanik

a płyn chłodniczy nie powinien miec nic wspólnego z odpalaniem
co do płynu to popatrz na chlodnice może gdzieś ma przeciek lub popatrz na wszystkie gumki rurki itp może któraś pekła
  
 
jesli chodzi o branie oleju to zacząłbym od uszczelniaczy zaworowych , ewentualnie na końcu dopiero pierscienie , co do ubywania płynu chłodniczego mozliwe ze masz padnietą uszczelkę pod głowica , wtedy płyn wcieka do cylindrów i z tąd tez moze byc utrudniony rozruch po dłuzszym postoju , zwłaszcza jak jest zimno czyli po nocy , chyba ze płyn gdzies Ci wycieka na zewnątrz auta czyli masz nieszczelny układ tak jak pisał mój przedmówca
  
 
na jakim oleju jezdzisz i ile ci go pije ?

jak bywa plynu chlodniczego to albo glowica do sciagniecia albo sprawy moze jakis nieszczelny kruciec z wodą z LPG nie ma jakis sladow wyciekow ?
Ogladniej wszystkie weze dokladnie, jakis bialawy nalot ?

Pierscienie i uszczelniacze ok. 1500zł robocizna z materialem
  
 
dziekuje wszystkim za rady
za Waszymi uwagami zacznę od sprawdzenia przewodów gdzie moze byc wyciek
jezdze na oleju mineralnym tak miala zaznaczone na ulotce po wymianie jak ja kupilem i tego sie trzymam teraz mam zamiar wlac castrola GTX jak sie doczytalem to olej do pojazdow o duzym przebiegu moja ma 205tys-prawdopodobnie 3 lata temu jeszcze byli nieuczciwi sprzedawcy wiec moze ten stan jest nieco zanizony
jeszcze jedno pytanie jaki jest koszt (srednio) wymiany uszczelki pod glowice + uszczelniacze zaworów
  
 
200tys to wcale nie duzy przebieg w toyocie...
Jak juz masz minerała i takiego wlali ( ) to nie kupuj przynajmniej castrola.
To jest moja sugestia.

Glowica:
planowanie ok. 80zł
uszczelka ok. 200zł (orginał)
uszczelniacze ok. 4zł szt. x 16 ....nie mam kalkulatora przy sobie
a jesli bierze olej i dlatego to pytanie to i pierscianie bo same uszczelniacze robic bez pierscieni to wg. mnie mija sie z sensem.
choc po 200tys uszczelniacze juz nie pelnia swojej roli

aha no i robocizna, jak trafisz na kombinatorow i zaplacisz za pompe wodna, caly komplet paska rozrzadu i w sumie zaplacisz z 800zł, koszt powinien sie zamknac za sama robocizne gdzies ok. 100-200zł.